וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר תקציב חדשות 2 ל-2012

14.6.2012 / 17:25

התקציב יעמוד על 91 מיליון שקלים, בדומה לתקציב השנה הקודמת שעמד על 92 מיליון שקלים, זאת למרות הערכות שגרסו כי יקוצץ משמעותית

מועצת הרשות השנייה אישרה היום את התקציב השנתי של חדשות 2 לשנת 2012. התקציב יעמוד על 91 מיליון שקלים, בדומה לתקציב השנה הקודמת שעמד על 92 מיליון שקלים.

בחברת החדשות התקשו לאשר את התקציב השנתי של החברה ולהביאו לאישור הרשות השנייה, זאת עקב מחלוקת בין נציגי הדירקטוריון על עומק הקיצוץ בתקציב. דירקטוריון החברה מורכב מנציגי הזכייניות קשת ורשת, אשר הכנסותיהן מפרסום ירדו עקב המשבר בענף הפרסום, וכן מנציגי ציבור. בשל כך הוחלט בשלב הראשון על העברת תקציב חצי שנתי, כאשר גורמים בשוק העריכו כי הקיצוץ השנתי הכולל יעמוד לבסוף על כחמישה מיליון שקלים מהתקציב השנתי של החברה. לבסוף הוחלט, כאמור, על קיצוץ של מיליון שקלים בשנה.

מטעם חברת החדשות השתתפו בדיון יו"ר הדירקטוריון תמי רווה, מנכ"ל החברהאבי וייס, המשנה למנכ"לאורי שלוש, וחברת הדירקטוריוןעדי ברשצקי. לדברי יו"ר המועצה, ד"ר אילן אבישר, "המועצה החליטה לאשר את תקציב חברת החדשות כאשר הדגישה כי כל שינוי בתקציב החברה או בפעילותה יובא לידיעת הרשות".

בחודש שעבר אושר גם תקציב חברת חדשות 10, שיעמוד על 65.7 מיליון שקלים. מדובר בתקציב המינימלי האפשרי לפי כללי הרשות השנייה להפקת חדשות בברודקסט. ערוץ 10 מצוי במצוקה תקציבית ועליו לפרוע את חובו למדינה העומד על 60 מיליון שקלים עד לסוף השנה הנוכחית, זאת לאחר שהיועץ המשפטי לממשלה אישר את דחיית החוב. ללא פרעון החוב לא יהיה באפשרות הערוץ לקבל רישיון שידורים, ויהיה עליו להחשיך את המסך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully