וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג סופ"ש: שורדים בלי מנוחה

17.6.2012 / 9:39

אחרי שבועיים של דעיכה, חוזרת "הישרדות VIP" למשול בכיפת הרייטינג עם 25%. הסרט הדוקומנטרי "הגבר הזה הוא אני" הניב לרשת 15% בלבד. ובטבלה השבועית: "כוכב נולד" בראש

"הישרדות VIP" שאיבדה בשבוע שעבר צופים חוזרת להוביל את טבלת הרייטינג של שבת בפער משמעותי. אמש (שבת) גם הייתה הפעם הראשונה בה הריאליטי של ערוץ 10 לא התמודד עם "רוקדים עם כוכבים" של רשת שהורדה מימי שבת.

"הישרדות VIP" חוזרת אמש לנתון של לפני שבועיים, 25%, מול נתון של 15% לסרט הדוקומנטרי "הגבר הזה הוא אני" שעסק בטרנסג'נדריות ושודר בערוץ 2. משחק היורו בין יוון לרוסיה ששודר בערוץ 9 רשם נתון של 11.4%.

"עשר" עם לירון ויצמן עם נתון של 11.6%, בערוץ 2 שידור חוזר של "החיים זה לא הכל" עם 10.4%. "צינור לילה" בערוץ 10 עם 5.3%, "תלויים באוויר" אמש בערוץ 2 עם 8.7%.

בטבלה השבועית: "כוכב נולד" בראש

קשת מובילה גם השבוע את הטבלה השבועית עם ארבע נציגויות, ערוץ 10 עם שלוש ורשת עם נציגות אחת בלבד. את הטבלה מובילים שני משדרי האודישנים של "כוכב נולד" עם נתונים של 30.9% ו-28.8%. במקום השלישי "הישרדות VIP" עם 25% לפרק של יום שבת.

במקום הרביעי בטבלה השבועית סרט הקולנוע "זוהי סדום" של קשת שרשם נתון של 20.8%. פרק "הישרדות VIP" ששודר ביום רביעי רשם 20.3% והוא סוגר את רשימת חמשת המשדרים הנצפים ביותר בשבוע החולף.

נציגות נוספת לערוץ 10 עם "היפה והחנון" עם נתון של 18.8% שלוקחת את המקום השישי, במקום השביעי "חדשות השבת" של חברת החדשות של ערוץ 2. נציגות לקשת במקום השמיני עם "נשואים פלוס" במקום השמיני.

במקום התשיעי מהדורת חדשות 2 עם 18.3%, והמקום העשירי ברשימת המשדרים הנצפים ביותר של השבוע החולף נציגות יחידה לזכיינית רשת עם "משפחה חורגת" שרשמה השבוע 15.6%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully