וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום: עיצומים בתחנות הרדיו של קול ישראל

18.6.2012 / 11:09

מהדורות החדשות יקוצצו החל מהשעה שתיים בצהריים, לאחר שנסיונות ההידברות בין אגודות העיתונאים לרשות השידור כשלו

עיצומים בקול ישראל: אגודות העיתונאים בירושלים ובתל-אביב הודיעו הבוקר (שני) כי בהמשך לסכסוכי העבודה שהוכרזו בחודשים האחרונים ועקב כישלון נסיונות ההידברות עם ההנהלה בנוגע להסכמי שכר, יופעלו היום עיצומים בתחנות הרדיו של קול ישראל.

במסגרת העיצומים החל מהשעה שתיים בצהריים ועד שמונה בערב כל מבזקי החדשות בחצאי השעות יבוטלו, ומהדורת החדשות של שש בערב תקוצר לכדי כותרות בלבד. עיצומים יינקטו גם ברדיו בערבית וגם שם יקוצרו מהדורות החדשות במידה ניכרת. בשבוע הבא צפויים גם עובדי הערוץ הראשון להצטרף לעיצומים והם צפויים לכנס אסיפת עובדים בקרוב ולהחליט על המשך הצעדים, בהם גם ביטול יומני חדשות.

היום אחר הצהריים צפויה להתכנס מליאת רשות השידור, ובאגודות העיתונאים מקווים כי זו תפעיל לחץ על הנהלת הרשות לקדם את הסכמי השכר החדשים של העובדים אשר במסגרתם קבלת פיצויי שחיקת שכר והפשרת הקפאת הדרגות.

"הסחבת המיותרת, מקצתה מסיבות פוליטיות מקצתה בשל מחדלי ניהול, הביאה לכך שלדידנו כלו כל הקיצין", כתבו באגודות העיתונאים להנהלה. "במקום לקבל את הפיצויים המגיעים לעיתונאי הרשות בדין, ואת ההטבות שכבר ניתנו לכל עובדי המדינה, נוקטת ההנהלה בצעדים חד צדדיים הפוגעים בעובדים".

לטענת העובדים, ההנהלה החליטה על שורת צעדים שהביאו לפגיעה בהם כגון קיצוץ בשעות נוספות, הוצאת הפקות סיטונית לגורמי חוץ, קבלת עובדים חדשים ללא בקרה ותנאי סף על חשבונם של עובדים ותיקים ושינויים בלתי מוסברים בתכניות שידור.

בתגובה להכרזה על עיצומים נמסר מהרשות כי "הנהלת רשות השידור פועלת בכל כוחה כדי ליישם את הרפורמה במועד שנקבע והיא תומכת במתן תוספות השכר המגיעות לעובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully