וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסיעה משותפת לעבודה - עכשיו הקמפיין

21.6.2012 / 13:42

המשרד להגנת הסביבה ותחנת הרדיו אקו 99 FM יוצאים במסע פרסום לקידום הנסיעה המשותפת (קארפ?ול). על הפרק: פעילות ברשתות חברתיות ובאתרי האינטרנט של המשרד ושל התחנה

המשרד להגנת הסביבה, ותחנת הרדיו אקו 99 FM, יוצאים במסע פרסום לקידום הנסיעה המשותפת (קארפ?ול). הנסיעה המשותפת טומנת יתרונות משמעותיים לנהגים: צמצום ההוצאה על הדלק, הפחתת זיהום האוויר והפחתת הפקקים. הפרויקט יעודד שימוש בנסיעה משותפת למקומות עבודה, מוסדות חינוך, אוניברסיטאות, הסעות לחוגים, אירועי בילוי ופנאי, ועוד.

במסגרת מסע הפרסום, תקדם התחנה החל מהשבוע הקרוב שורה של אייטמים, ראיונות, פרומואים, טיפים ירוקים ותשדירי חסות, אשר ידגישו את התועלת האישית והציבורית של הנסיעה המשותפת.

הקמפיין יעניק טיפים ודוגמאות מחיי היום יום לאופן שבו שינוי התנהגותי יכול להביא לחסכון בדלק ולשיפור איכות הסביבה. כך למשל: "לוקחים את הילד לחוג? קחו גם את החברים שלו. הסעות משותפות עם הורים אחרים יחסכו זמן, דלק וכסף, ויעזרו לצמצם את זיהום האוויר".

הקמפיין יכלול גם פעילות ברשתות חברתיות ובאתרי האינטרנט של המשרד להגנת הסביבה ושל תחנת הרדיו, הפניות, מידע וקישורים פרקטיים לנוחות הציבור. כמו כן, תקיים התחנה תחרות בין מקומות עבודה שונים, אשר החברות המצטיינות יזכו באות המשרד להגנת הסביבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully