וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ הראשון מציג: מנהלי מחלקות חדשים

21.6.2012 / 22:01

לאחר שמינויים בוטל בשל פסיקת ביה"ד, בחרה מחדש ועדת המכרזים ברשות השידור את מיקי הרץ לתפקיד מנהל מחלקת הדרמה, ואת עליזה דיין חממה לתפקיד מנהלת מחלקת הילדים והנוער

ועדת המכרזים של רשות השידור התכנסה הערב (חמישי) ובחרה בשני מנהלי מחלקות בהם בחרה כבר בתחילת החודש – אולם בשל הוראת בית הדין לעבודה נאלצה אז לבטל את המינוי. הערב כאמור הם נבחרו מחדש: מיקי הרץ מונה לתפקיד מנהל מחלקת הדרמה בערוץ הראשון, ועליזה דיין חממה מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת הילדים והנוער.

נציגי אגודת העיתונאים בירושלים, המנהלים מלחמה נגד הנהלת הרשות באשר למינויים החדשים, החרימו את הוועדה ונעדרו מדיוניה היום אחר הצהריים. בהודעת הרשות נמסר כי "ועדת המכרזים הביעה צער על כך שאגודת העיתונאים בחרה שלא לשלוח נציגים מטעמה לוועדה", ואמירה זו מגיעה על רקע הטענות הקשות של האגודה נגד הרשות.

במכתב שהעביר בתחילת החודש יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים דני זקן להנהלת רשות השידור ולחברי המליאה הוא כתב כי "כמעט בכל המכרזים עד כה חזרה על עצמה התופעה של קביעה מראש של מועמד מוסכם, מי שההנהלה הבכירה חפצה בו, וכישורו העיקרי קרבתו אליה".

"כמעט בכל המכרזים חזרה על עצמה התופעה של התיישרות חברי הוועד המנהל והמליאה עם המועמד המוסכם, משל אין לכם דעה משל עצמכם. לעיתים רחוקות קרה שהיו"ר או אחד מחברי המליאה התנהג אחרת, לעיתים רחוקות מדי", הוסיף.

הערב אמר לוואלה! ברנז'ה כי בכוונת האגודה להגיש, שוב, בקשה לביטול המכרזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully