וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: דליה מזור תפרוש מהגשת תכנית הבוקר

24.6.2012 / 6:00

על פי גורמים בקשת, היא זו שביקשה כעת לסיים את תפקידה. לוואלה ! ברנז'ה נודע כי ככל הנראה את מזור צפויה להחליף טלי מורנו, אשר מנהלת מגעים מתקדמים עם הזכיינית

עכשיו זה סופי: למרות ההכחשות, בזכיינית ערוץ 2 קשת מאשרים הבוקר כי דליה מזור תפרוש מהגשת תכנית הבוקר "יום חדש". לוואלה ! ברנז'ה נודע כי ככל הנראה את מזור צפויה להחליף טלי מורנו, אשר מנהלת מגעים מתקדמים עם הזכיינית בשבועות האחרונים. מזור תגיש את התכנית האחרונה ביום ראשון הקרוב.

דליה מזור מגישה את תכנית הבוקר זה חצי שנה, וגורמים בקשת אומרים כי היא זו שביקשה כעת לסיים את תפקידה. לעומת זאת, ההערכות בתעשייה הן כי בזכיינית קיים היה חוסר שביעות רצון מהגשתה ומהדינמיקה בינה לבין יואב לימור – זאת על רקע ירידה בנתוני הרייטינג של התכנית ברצועה שבה מובילה רשת באופן מסורתי עם "העולם הבוקר", והעלייה העקבית ברייטינג של תכניתם של אורלי וינלאי וגיא מרוז בערוץ 10.

בקרוב צפויים להיערך שינויים נוספים בתכנית, והיא תקוצר לשעתיים בלבד כאשר במקום השעה השלישית תשודר תכנית חדשה אותה תנחה דנה רון.

עד לפני חצי שנה הגישו את התכנית, במשך שנתיים, דן שילון וטלי מורנו והם זכו לנתונים נאים. שילון בחר לפרוש לצד יציאתה של מורנו לחופשת לידה, וההערכות הן כאמור שהיא תשוב להגיש את התכנית בקרוב. לאחרונה שהתה מזור בחו"ל ובזכיינית ניצלו את ההזדמנות כדי לעשות טסט למחליף, דרור גלוברמן, והוא אכן יחליף יגיש מעתה את התכנית כמגיש זמני בתכנית לצידו של יואב לימור. מזור תישאר בזכיינית והיא מגישה את "אלוף העברית" שתעלה לשידור במהלך הקיץ.

טלי מורנו בחרה שלא לאשר או להכחיש את דבר חזרתה לתכנית, והפנתה לסוכנה בועז בן ציון אשר את תגובתו לא ניתן היה להשיג. גם בזכיינית סירבו לאשר כי היא זו שתחליף את מזור, ובתגובתן נמסר: "אנו מודים לדליה מזור על תרומתה הרבה לתכנית הבוקר, אך לא נפרדים ממנה לאורך זמן. בקרוב תשוב דליה למסך בתכנית אלוף העברית ואנו נשמח להמשיך ולשתף עימה פעולה בעתיד בפרויקטים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully