וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לילה כלכלי - המגזין" יעלה כבר ביולי

25.6.2012 / 11:18

לוואלה! ברנז'ה נודע כי אל הרצועה החדשה יצטרפו שלושה מעובדי מערכת "השבוע", שעל ביטולה הוחלט בתחילת החודש: העורכת ניצה גלצר והכתבים גלית שפיר ואבי עמית

ערוץ 10 צפוי לעלות בחודש הקרוב את גרסת המגזין המורחבת של התכנית "לילה כלכלי" שתשודר במקום התכנית היומית ותכלול כתבות עומק וצילומי חוץ. התכנית תשודר באותה השעה ותהיה באותו אורך, ויערוך אותה גידי ויניש שמונה לעורך התכנית בחודש שעבר.

אל מגזין "לילה כלכלי" יצטרפו שלושה מעובדי מערכת "השבוע", שעל ביטולה החליט דירקטוריון הערוץ בתחילת החודש. מדובר בעורכת ניצה גלצר, ובכתבים גלית שפיר ואבי עמית – אשר בעבר שימש ככתב ובמאי גם ב"המקור" ולפני כן ב"פנים אמיתיות". גורם בערוץ 10 אמר היום לוואלה! ברנז'ה כי אנשי "השבוע" יחליפו למעשה עובדים שכבר גויסו ל"לילה כלכלי – המגזין" ועם חלקם אף נחתמו חוזים, זאת על מנת "להעדיף אנשים מבפנים" לצורך הרחבת התכנית.

אחת המטרות בפיתוח גרסת המגזין של "לילה כלכלי" בערוץ 10 היא עמידה במחויבויות רגולטוריות בשידורי סוגה עילית. לפני כשנה החליטה ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה שלא להכיר ב"לילה כלכלי" כתכנית תעודה, זאת כיוון שאין בה הפרדה ברורה בין נושאי אקטואליה לנושאי מגזין. החלטה דומה התקבלה אז גם בנוגע ל"תכנית חיסכון" המשודרת בערוץ 2. עתה הגישו בערוץ 10 בקשה מחודשת לרשות השנייה להכיר בתכנית כתעודה.

מאז עלתה "לילה כלכלי" לאוויר במרץ 2009 היא מסבה לערוץ 10 שביעות רצון. בתוך שנה הכפילה התכנית, בהגשת שרון גל, את הרייטינג הממוצע של רצועת השידור שלה בלייט-נייט מ-2.4% לממוצע חודשי של כ-5%. החודש הגיעה התכנית לשיא של ממוצע שבועי שעמד על 9.4%, הממוצע הגבוה ביותר מאז עלייתה לשידור.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים ומסרו כי תכנית המגזין השבועי עומדת בכל התנאים להכרה כתכנית תעודה, לרבות ההשקעה הכספית הנדרשת. ברשות השנייה מסרו כי ההחלטה בדבר ההכרה בתכנית תתקבל רק לאחר עלייתה לשידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully