וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון גל: "במה עבדה דפני ליף מאז הקיץ שעבר?"

26.6.2012 / 9:54

מגיש "לילה כלכלי" חוזר לזירת הפשע: בסטטוס שכתב בעמוד הפייסבוק של התוכנית כתב: "האם בכל פעם שדפני ליף תתקשה למצוא דירה במרכז תל אביב יצאו כולם לגור באוהל?"

כמעט שנה עברה מאז גרם שרון גל לדפני ליף לנטוש ראיון עמו ב"לילה כלכלי" באמצע השידור, ועתה על רקע התעוררות המחאה החברתית הוא תוקף את המוחים, ואת דפני ליף בראשם.

"איך זה שמנהיג/ה מתעורר רק בקיץ? מה, בסתיו לא קשה לגמור את החודש? ומה בחורף? מסקרן אותי, במה עבדה דפני ליף מאז הקיץ שעבר?", כתב גל בפוסט שהעלה לאתר התכנית. "האם בכל פעם שתתקשה למצוא דירה במרכז תל אביב יצאו כולם לגור באוהל? ומה למען השם היא וחבריה הקרובים מבקשים להשיג?". אחרי עמוד התכנית עוקבים כ-90 אלף איש, הפוסט שהעלה הבוקר זכה למאות תגובות.

"אני בעד הנהגה אותנטית, נקייה, אחראית ועקבית. סליחה, אבל קשה לשכנע אותי שמי שבא מכפר שמריהו הוא כזה", העלה גל טענות דומות לאלה שנשמעו במחאה הקודמת. "מה למען השם היא וחבריה הקרובים מבקשים להשיג? (תשובה כללית כמו 'דיור לכל, חינוך ובריאות' לא מספקת אותי). שורה תחתונה - אף אחד לא ילמד אותי מה זה מעמד ביניים, באתי משם", כתב גל.

גל הבהיר כי הוא מתנגד לפוליטיזציה של המאבק, גילויי אלימות ו"מעשים ונדליסטים". "פה זה לא ספרד (מעל 20% אבטלה) ולא יוון הקורסת", כתב. "אם זו מחאה חברתית, שלא יובילו אותה נוער מר"צ וחד"ש בקריאה להפיל את הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully