וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיצומים ברשות השידור: "הכל דיבורים" נחתכה, יומן הערב יבוטל

26.6.2012 / 12:04

בין השעות 17:00 ל-18:00 לא יהיה שידור רגיל ברשת ב' ומהדורות החדשות יקוצרו. כמו כן יקוצרו ארבע מהדורות בערבית ושידורי רשת מורשת

העיצומים ברשות השידור ממשיכים: לאחר שאגודת העיתונאים ביטלה היום (שלישי) את השעה השנייה של תכנית האקטואליה "הכל דיבורים", מודיעה האגודה כי בין השעות 17:00 ל-18:00 לא יהיה שידור רגיל ברשת ב' ומהדורות החדשות יקוצרו. כמו כן יקוצרו ארבע מהדורות בערבית ושידורי רשת מורשת.

"העיצומים יימשכו ואף נשקול החרפה אם לא ייענו תביעותינו", הודיעו באגודה, שם שוקלים להחריף גם את העיצומים שננקטו השבוע בערוץ הראשון – אז הושהתה עבודת חדרי העריכה - עד לכדי החשכת המסך לזמן קצוב בשבוע הבא.

כזכור, עובדי רשות השידור, אשר הכריזו על סכסוך עבודה עם הנהלת הרשות, טוענים כי ההנהלה החליטה על שורת צעדים שהביאו לפגיעה בהם כגון קיצוץ בשעות נוספות, הוצאת הפקות סיטונית לגורמי חוץ, קבלת עובדים חדשים ללא בקרה ותנאי סף על חשבונם של עובדים ותיקים ושינויים בלתי מוסברים בתכניות שידור. אגודות העיתונאים של רשות השידור דורשות העלאת שכר עובדי הרשות ב-12%, שהם פיצויי השחיקה שניתנו לעובדי מדינה ב-2008.

מרשות השידור מוסרים, מאז החלו העיצומים, כי "הנהלת רשות השידור פועלת בכל כוחה כדאי ליישם את הרפורמה במועד שנקבע והיא תומכת במתן תוספות השכר המגיעות לעובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully