וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החרם ההדדי - ערוץ 10 ומקאן אריקסון הגיעו להבנות

נתי טוקר

27.6.2012 / 13:10

מקאן סירבו לרכוש דקות פרסום בערוץ בימים של משחקי היורו; ב-10 החליטו להגיב ולא לאפשר לחברה לפרסם בזמן תוכניות הדגל - הלחץ עבד

אחרי הסכסוך שפרץ השבוע בין ערוץ 10 למשרד הפרסום מקאן אריקסון, הצדדים הגיעו היום (ד') להבנות: מקאן יוניברסל, חברת רכש המדיה של מקאן אריקסון, תרכוש פרסומות בימי השידור של משחקי היורו. במקביל, ערוץ 10 חזר בו מההודעה כי לא יאפשר ללקוחות מקאן לפרסם בימי "הישרדות VIP" ו"היפה והחנון".

אתמול פורסם ב-TheMarker כי ערוץ 10 הודיע למקאן כי יחרים מעתה ואילך את החברה וימנע משידור פרסומות של המשרד בשעות הפריים טיים בימים שבהם משודרות התוכנית המובילות, כמו "הישרדות VIP" ו"היפה והחנון".

המהלך הגיע כתגובה לכך שיוניברסל מקאן בחרה עד כה שלא לרכוש כלל דקות פרסום מערוץ 10 - גם לא בתוכניות הבוקר, הערב או במהדורות החדשות - בימים שבהם משודרים משחקי היורו בערוץ. הסיבה לכך היא היחסים העכורים בין מקאן אריקסון לצ'רלטון, בעלת הזיכיון לשידור משחקי היורו, שמוכרת בעצמה את הפרסומות בזמן שידור המשחקים בערוצים 10 ו-9.

כאמור, שני הצדדים הגיעו כעת להבנות שבמסגרתם מקאן יפרסמו במהלך שני ימי השידור הקרובים של היורו בערוץ 10 (חמישי וראשון), ואילו לקוחות מקאן יוכלו לפרסם בתוכניות הדגל של הערוץ.

מערוץ 10 נמסר: "אנחנו שמחים להמשיך בשיתוף הפעולה הפורה עם קבוצת מקאן, כמו שהיה בעבר". ממקאן אריקסון נמסר כי "כל לקוחות מקאן אריקסון יעלו בקמפיינים פרסומיים במהלך שידור 'הישרדות' הערב ובמהלך 'היפה והחנון'. בתמורה יעלו קמפיינים בודדים של לקוחות מקאן בימים של שידורי היורו, בחמישי ובראשון הבאים, באוף פריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully