וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייטינג סופ"ש: "הישרדות VIP" מובילה, יצפאן פותח עם נתון בינוני

1.7.2012 / 9:58

הריאליטי של ערוץ 10 ממשיך להוביל את טבלת הצפייה בשבתות - אמש עם 22%. ברשת הושקה תכניתו של אלי יצפאן ”מי יפיל את המאסטר” עם 19%. וגם, אורח חדש בטבלה השבועית: ערוץ 9

"הישרדות VIP" מובילה את טבלת הרייטינג אתמול (שבת) עם נתון של 22%, עלייה מהשבוע הקודם אז שודר מולה משחק היורו והיא רשמה 18%. בערוץ 2 הושקה תכניתו של אלי יצפאן "מי יפיל את המאסטר" עם 19%. שידור חוזר של "החיים זה לא הכל" השיג אמש נתון של 6.7%.

בערוץ 10 התכנית "עשר" עם לירון ויצמן עם נתון של 14.6%, ו"צינור לילה" עם 8.8%. בערוץ 2 הסרט הדוקומנטרי "לרדוף אחרי הצל" של מרדכי ורדי עם נתון של 6.7%.

"המגזין" עם אושרת קוטלר אמש עם נתון של 8.7%, מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 עם נתון של 17.4%.

בטבלה השבועית: רשת שוב נעדרת מהעשירייה

שלושת המקומות הראשונים בטבלת השבועית הם של קשת, כשלה ולערוץ 10 מספר שווה של תכנית בטבלה: ארבע נציגויות. נציגות אחת לערוץ 9 עם משחק היורו ואחת לחברת החדשות. אף אחת מתכניות הזכיינית רשת לא נכנסת לרשימת עשרת המשדרים הנצפים של השבוע החולף.

"כוכב נולד" היא התכנית הנצפית ביותר בשבוע החולף ושני המשדרים שלה, בימים שני ושלישי, מובילים את הטבלה עם נתונים של 28.6% ו-27.2%. במקום השלישי תכנית ספיישל של "סופר נני" שהוצבה מול משחק היורו ורשמה נתון של 25.4%.

משחק חצי גמר היורו וניצחונה של איטליה על גרמניה הניב לערוץ 10 רייטינג של 23.7%, ואת המקום הרביעי בטבלה השבועית. שני המקומות הבאים שייכים ל"הישרדות VIP" – בשבוע החולף עם נתונים של 21.5% ו-21.3%.

במקום השביעי משחק יורו נוסף, בין אנגליה ואיטליה עם נתון של 21%. מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 2 מתמקמת במקום השמיני בטבלה, השבוע נתון השיא שלה עמד על 19.7%. נציגות לא שגרתית בטבלה השבועית לערוץ 9, עם משחק היורו בין ספרד לפורטוגל. המשחק זכה לרייטינג של 18.8% והכניס את ערוץ הנישה למקום התשיעי.

את רשימת עשרת המשדרים הנצפים של השבוע החולף סוגרת קשת, עם שידור חוזר של פרק מהעונה השנייה של "עבודה ערבית", אשר רשם נתון של 18.5%. הזכיינית רשת, כאמור, נעדרת השבוע מהטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully