וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית חדשה לאילדיס בערוץ הספורט: "המגרש הכלכלי"

1.7.2012 / 15:36

במסגרת התוכנית ינתח אלי אילדיס, ביחד עם אורחים מעולם הכלכלה והספורט, נושאים הנמצאים על סדר היום, כמו חוזי שחקנים, מחירי זכויות שידור, חסויות ועוד

תוכנית חדשה בערוץ הספורט: ביום חמישי הקרוב תושק "המגרש הכלכלי", שתעסוק בחיבור בין כלכלה ועולם הספורט. את התוכנית, שתשודר בספורט5 ובספורט5 HD מידי שני וחמישי (19:30), ינחה מגיש "חדשות הספורט" ושדר הפורמולה 1 של הערוץ, אלי אילדיס, ותפיק אותה "ארצה הפקות".

התוכנית תסקור את הפן הכלכלי בכל תחומי הספורט. בשנים האחרונות התהדק הקשר בין התחומים עם כניסתו של הכסף הגדול לספורט, דבר הבא לידי ביטוי בשורה ארוכה של תחומים, כגון בעלויות של אנשי עסקים ואוליגרכים על קבוצות ספורט בארץ ובעולם, מחירן הנוסק של זכויות השידור, השפעת הגלובליזציה על עולם הספורט וחשיפת קבוצות לשווקים חדשים ברחבי העולם.

במסגרת התוכנית, כך על פי הערוץ, ינתח אילדיס, ביחד עם אורחים מעולם הכלכלה והספורט, נושאים הנמצאים על סדר היום, בין השאר במסגרת פינות שיעסקו בנושאים כמו חוזי שחקנים, מחירי זכויות שידור, חסויות ועוד. בנוסף, צפויה התוכנית לתת ביטוי גם לנושאים נוספים העוטפים את עולם הספורט, כדוגמת גאדג'טים ולייפסטייל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully