וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטו תקשורת תשיק 15 מגזינים בגרסת טאבלט

2.7.2012 / 15:51

המגזין הראשון שהושק הוא BelleMode. בעלי הקבוצה: "בטווח של חמש שנים לא תהיה דרישה לפרינט ושוק המגזינים כולו יעבור לזירה הדיגיטלית"

קבוצת מוטו תקשורת המפיקה 15 מגזינים השלימה את פרויקט הפיתוח של סדרת המגזינים של הקבוצה בגרסת iPad ו- Android, והיא תשיק אותם בגרסת טאבלט. מוטו תקשורת היא קבוצת המגזינים הגדולה בישראל, והיא מוציאה לאור בין היתר את המגזינים "מסע אחר", "הגה", "דרך האוכל", "נישה" ו"גלילאו".

המגזין הראשון שהושק בסדרה הוא מגזין האופנה BelleMode, וגיליונות אפריל עד יולי שלו כבר זמינים להורדה. עם הורדת האפליקציה יקבלו המשתמשים גיליון לדוגמה בחינם, וכל גיליון נוסף יעלה 5 דולרים כאשר תוצע להם האופציה לרכוש מנוי דיגיטלי בשלושה מסלולים שונים. מהדורת הטאבלט כוללת את התוכן הקיים במגזין המודפס בתוספת תמונות וקטעי וידיאו ובעתיד יהיו גם תכנים שיעודכנו אונליין לתוך הגיליונות. כמו כן יוצגו תכני וידאו שהופקו במיוחד עבור המגזין ותוספות סאונד. בחודשים הקרובים יעלו כל המגזינים בקבוצה, בזה אחר זה, בגרסה מותאמת ל- iPad ול- Android.

"האסטרטגיה שלנו היא להשאיר את המגזינים המודפסים כל עוד יש דרישה בקרב הלקוחות", אומר אילן ציוני, הבעלים של קבוצת מוטו תקשורת. "עם זאת, הדור הצעיר מאמץ טכנולוגיות חדשות במהירות ואני סבור שבטווח של חמש שנים לא תהיה דרישה לפרינט, ושוק המגזינים כולו יעבור לזירה הדיגיטלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully