וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי נוסבאום או אבי הזמר? ערוץ 24 משיק לוח שידורים

2.7.2012 / 19:00

הערוץ מבית קשת משיק לוח קיץ עם 5 תכניות חדשות וספיישלים שונים. בתפריט: ציפי שביט ועודד מנשה מחפשים את מספר הבדיחות החדש של ישראל, וסדרה דוקו-מוזיקלית חדשה

חודשיים לאחר שהוארך זיכיונה של קשת לשש שנים נוספות בהפעלת ערוץ 24 – יושק בערוץ לוח שידורים חדש שיכלול, לצד תכניות שעלו לאחרונה – גם רצועות ותכניות חדשות. בערוץ מסבירים את השקת הלוח החדש בצעד שמטרתו למשוך לערוץ הנישה קהלים חדשים.

ערוץ 24 הוא הערוץ השלישי הכי נצפה בשעות היום אחרי ערוצים 2 ו- 10, והוא הערוץ הנצפה ביותר ב-2012 במהלך ימי שישי. הלוח החדש יושק בסוף השבוע הקרוב, ומרבית התכניות החדשות שובצו בימים רביעי עד שבת, ימי השידור של הזכיינית המתחרה "רשת". למעלה מ-1.5 מיליון צופים בכל שבוע נחשפו לערוץ 24 בחציון הראשון של השנה הנוכחית, ובערוץ מציינים כי מדובר בגידול של 22% לעומת החציון המקביל אשתקד.

בין התכניות שיעלו: שעשועון מוזיקלי בשם "אל תענו לי!" בהנחיית אבי נוסבאום ובהשתתפות צמד הקומיקאים דובדבני וקובץ', סדרת הדוקו-דרמה "מה שקורה באילת" העוקבת אחר שגרת יומו של צוות הווי ובידור באחד מהמלונות בעיר, תכנית האירוח "אבי הזמר מארח", ותחרות הבידור "תצחיק אותי" אותה ינחו ציפי שביט ועודד מנשה. תכנית נוספת שתושק היא רצועה יומית בשם "לייק בישראל" שתסקור קליפים וקטעי וידאו אינטרנטיים, ואותה ינחו עמית בחובר ונטלי דדון.

כמו כן יושק שיתוף פעולה בין ערוץ 24 לתכנית "עיר ללא אלימות" והמשרד לביטחון הפנים במסגרתו אמנים נפגשים עם בני נוער שעוסקים במוזיקה בערים שונות ברחבי הארץ, פרויקט שמטרתו מניעת אלימות באמצעות מוזיקה. בימי רביעי ישודרו באופן קבוע הופעות חיות של אמני זמר ים תיכוני.

התכניות החדשות מצטרפות לתכניות נוספות שעלו לאחרונה לשידור בערוץ ובהן "קותי בחדר האחות", "מנטה עם ירון אילן" ו"כוכב נולד בצהריים" בהגשת עינת שרוף ואלירז שדה. לצד השקת התכניות החדשות ישיקו בערוץ 24 גם אפליקציה ייחודית לערוץ שתעביר את שידוריו, וקמפיין-פנימי ללוח החדש.

גורם בתעשייה העריך היום כי בהשקת לוח השידורים החדש והשדרוג הטכנולוגי של אולפני הערוץ שנלווה לו השקיעה קשת כעשרה מיליון שקלים. בשנה האחרונה פעל הערוץ ללא עורכת ראשית, מאז סיימה נירית וייס את תפקידה, ועל פי ההערכות לאחר השקת הלוח החדש ימונה לערוץ גם עורך ראשי.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully