הסכם הסינדיקציה בוטל - "סלוצקי ודומינגז" ירדה מהאוויר

תכנית הבוקר המואזנת בישראל כבר אינה משודרת ב"אמצע הדרך", זאת בשל סכסוך עם קבוצת "רדיו ישראל". גורמים בענף: "התוכן השיווקי הרב בתכנית גרם לתחנה הפסדים בקרב מפרסמים"

דוד אברהם
03/07/2012

מכה לתכנית הבוקר המואזנת בישראל: תחנת הרדיו האזורית "אמצע הדרך" המשדרת בתדר 90FM החליטה על הפסקת הסכם השידור הסינדיקטיבי של התכנית "סלוצקי ודומינגז" והורדתה מהאוויר, והיא אינה משודרת כבר כמה שבועות. הסיבה לכך, אומרים גורמים בשוק הרדיו, נעוצה בתוכן השיווקי הרב בתכנית, הגורם ל"אמצע הדרך" אובדן של מפרסמים ישירים.

התוכנית "סלוצקי ודומינגז" משודרת כיום בתחנות רדיו תל-אביב, רדיו חיפה ורדיו דרום. תחנות אלה שייכות לקבוצת "רדיו ישראל" אשר התכנית שודרה בהן בסינדיקציה. לאחר פרסום סקר TGI האחרון יצאו ברדיו תל אביב בקמפיין לפיו מדובר בתכנית הבוקר המואזנת ביותר בישראל.

"למה שחברות יפרסמו אצלו בתחנה?"

ביטול ההסכם עם "אמצע הדרך" עלול ליטול ממנה את התואר. גורם בענף הרדיו תאר את הסיבות לביטול ההסכם בתום שנתיים: "הרווחים מהתוכן השיווקי הרב בתכנית מגיעים גם לרדיו חיפה וגם לרדיו דרום כי מדובר באותם בעלים, והם מתחלקים ברווחים. אבל אורגד לא מרוויח מזה (אהרון אורגד, מנכ"ל "אמצע הדרך", ד.א.) הוא אפילו מפסיד - למה שחברות יפרסמו אצלו בתחנה אם הן כבר שילמו לרדיו תל אביב וקיבלו חשיפה אצלו במסגרת תכנית הבוקר?".

מנכ"ל רדיו "אמצע הדרך" אהרון אורגד אישר כי הסכם הסינדיקציה בוטל ומסר: "שידרנו את 'סלוקצי ודומינגז' במשך שנתיים וחצי. מדובר בתקופה ארוכה שבסופה מיצינו והחלטנו לצאת לדרך עצמאית. בימים אלה אנחנו בונים תכנית בוקר אחרת, ונפרדנו מהתכנית בידידות וברוח טובה". הוא סירב להתייחס לטענה לפיה ב"אמצע הדרך" ספגו הפסדים בגלל התוכן השיווקי בתכנית ולכן הוחלט על הסרתה, ואמר בהקשר זה: "כל נושא התוכן השיווקי הוא נושא בעייתי שמצריך טיפול יסודי והסדרה של הרשויות".

ברדיו תל-אביב סירבו להתייחס לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully