וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אגם מאשר הבעת עניין בהשקעה בערוץ 10

5.7.2012 / 12:30

"מר אגם נענה לבקשת גורמים מסוימים לבחון את כניסתו לערוץ 10 כמשקיע אסטרטגי", נמסר הבוקר בהודעה מטעם איש העסקים הישראלי-צרפתי, באמצעות נציגו בארץ, מוטי שקלאר

איש העסקים הישראלי-צרפתי יעקב אגם מאשר הבוקר (חמישי) כי הוא בוחן את כניסתו כמשקיע בערוץ 10. לאחרונה שהה אגם בישראל וערך סבב פגישות עם בעל השליטה בערוץ 10, יוסי מימן, ועם ראשי הדירקטוריון של הערוץ אבי בלשינקוב ומיכל גרייבסקי המשמשים כנציגיו בישראל של רון לאודר, גם הוא מבעלי האחזקות בערוץ. ההבהרה באה בעקבות "ידיעות לא מבוססות ובדוקות", כך לפי נציגו בישראל.

"מר אגם נענה לבקשת גורמים מסוימים לבחון את כניסתו לערוץ 10 כמשקיע אסטרטגי", נמסר הבוקר בהודעה מטעמו. "בעקבות בקשה זו, התבצעו מספר פגישות עם גורמים רלוונטיים בשוק המדיה בישראל על מנת לנתח ולאמוד את כדאיות ההשקעה בענף בכלל, ובערוץ 10 בפרט".

"מיזוג בין ערוץ 10 לרשת - החלטה בלעדית של בעלי המניות"

לפי נציגו של אגם בישראל, מנכ"ל רשות השידור לשעבר מוטי שקלאר, טרם התקבלה החלטה בנושא והיא תלויה במספר גורמים בהם החלטות רגולטוריות. "על מנת שבחינה הכלכלית תהיה בלתי תלויה בגורמים הקיימים, שכר מר אגם את שירותיו של משרד קסלמן את קסלמן לערוך בדיקה יסודית לאספקטים הכלכליים והרגולטוריים הקשורים להשקעה בענף. בדיקה זו בעיצומה וכל זמן שהיא לא תסתיים, לא תתקבל החלטה באשר להשקעה ואופייה", מסר שקלאר, שטען כי "בימים האחרונים מתפרסמים ידיעות לא מבוססות ובדוקות בכל הנוגע לכוונותיו של מר יעקב אגם בערוץ 10 ובערוץ 2".

עוד התייחס שקלאר לפרסומים בדבר מיזוג אפשרי בין ערוץ 10 לבין זכיינית ערוץ 2 רשת. בעניין זה מסר: "בכל מה שנוגע למיזוג אפשרי בין ערוץ 10 לרשת, מדובר בהחלטה בלעדית של בעלי המניות של הערוצים הקיימים". עוד הוסיף שקלאר כי שאלת כניסתו של אגם לערוץ 10 אינה תלויה בשאלת המיזוג". יצוין כי במקביל לפגישות עם אנשי ערוץ 10, נפגש יעקב אגם גם עם איש העסקים אודי אנג'ל, המחזיק במניות רשת.

בערוץ 10 בחרו הבוקר שלא להתייחס להודעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully