וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזס ארט בורגר

6.7.2012 / 14:13

רענן שקד כתב על חנוך דאום ב"מחוברים" כי מדובר ב"נסיונותיו הפתטיים של לוחך פנכה מקצועי להתגרש מהכיפה". דאום השיב: "הוא כתב הרבה ספרים שלא מכרו יותר מ-3000 עותקים"

התנצחות בין עיתונאי ידיעות אחרונות חנוך דאום ורענן שקד על רקע דברים שכתב האחרון בעניין השתתפותו של דאום בתכנית "מחוברים".

בטורו במוסף "7-לילות" כתב שקד כי "המשתתפים בתכנית, אשר הפורמט שלה התיישן, נותנים לצופים לבוז להם". שקד אף תקף את דאום באופן אישי וכתב כי מדובר ב"נסיונותיו הפתטיים של לוחך פנכה מקצועי להתגרש מהכיפה שהביאה אותו עד הלום".

דאום התייחס לביקורת של של שקד בראיון שנתן הבוקר לשי גולדן ושרון כידון בתכנית "מייבשים את הביצה" ברדיו תל אביב.

"הוא מעניין לי את הביצה השמאלית", הגיב דאום בזלזול, והוסיף בעוקצנות אופיינית: "הביצה שלי אומרת שכל מה שרענן שקד כותב מעניין אותה לשמוע". דאום הוסיף כי שקד רצה בעצמו להשתתף במחוברים אולם אשתו לא הסכימה, ו"אולי הוא מתוסכל. הוא כתב הרבה מאד ספרים שלא מכרו יותר מ-3000 עותקים".

עוד סיפר דאום בראיון כי הוא אשם בסכסוך ביניהם, שכן הוא כתב על שקד ביקורת טלוויזיה קשה לפני מספר שנים. "ממש שחטתי אותו אז", אמר לגולדן וכידון.

רענן שקד בחר שלא להתייחס לדברים. חנוך דאום מסר לוואלה! ברנז'ה מאוחר יותר: "רענן שקד הוא אדם נפלא ואני ממש מתפלא על הדברים שאמרתי. נראה שלא הייתי מרוכז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully