וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורד מהמדף? רון לאודר במגעים מתקדמים לרכישת נענע10

8.7.2012 / 17:27

בכוונת לאודר לרכוש באמצעות קבוצת JCS אשר בבעלותו את החברה במלואה. מאז רכשה IDB את מעריב ועמו את NRG, הופסקה ההשקעה הכספית מצד הקבוצה באתר

קבוצת JCS שבבעלות רון לאודר נמצאת בימים אלה מגעים מתקדמים לרכישת אתר האינטרנט נענע10 מידי קבוצת IDB בשווי של כ-10 מיליון שקלים. קבוצת IDB בבעלותו של נוחי דנקנר היא זו אשר הקימה את האתר באמצעות נטוויז'ן, וכיום היא מחזיקה במחצית מהשליטה בו באמצעות נטוויז'ן וסלקום.

גורם המעורב בפרטים אומר לוואלה! ברנז'ה כי מאז רכשה IDB את עיתון מעריב ועמו את אתר האינטרנט NRG, הופסקה ההשקעה הכספית מצד הקבוצה בנענע10. במקביל, מצבו הכלכלי הרעוע של ערוץ 10 לא אפשר לו להזרים כספים לאתר. על פי ההערכות, בכוונת לאודר לרכוש באמצעות קבוצת JCS את החברה במלואה ולהשקיע בה משאבים.

תנועת הגולשים באתר מבוססת כיום ברובה על תכני הווידאו של ערוץ 10, אשר הצטרף כשותף באתר בשנת 2007, כאשר רכש מחצית ממניותיו בעלות של 11.3 מיליון דולר. מאז נקלע האתר לקשיים תזרימיים והועלו מספר אפשרויות באתר לעתידו. בעבר פורסם כי ב-IDB שקלו לאחד את נענע10 עם NRG, כמו כן פורסם כי האתרים ynet ומאקו מתחרים על רכישתו.

מטעם רון לאודר מנהל את המשא ומתן עם IBD אבי בלשניקוב, יו"ר קבוצת JCS המכהן כנציגו של לאודר בישראל וסגן יו"ר דירקטוריון ערוץ 10. בלשניקוב סרב להכחיש או לאשר את הפרטים ומסר: "מעת לעת אנו בוחנים השקעות כאלה ואחרות, נשמח לדווח כאשר תתקבלנה החלטות". גיא אליאב בחר שלא להתייחס לדברים. תגובת IDB טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully