וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלתות מסתובבות בערוץ 10

9.7.2012 / 14:02

אלעד משולם, ששימש כעורך בפועל של "לונדון וקירשנבאום" ב-3 השנים האחרונות, עוזב את הערוץ בתום שש שנים. אפרת אברמוב - לשעבר מגישת "אנשים" - מצטרפת למגזין "לילה כלכלי"

תזוזות בערוץ 10: אלעד משולם, ששימש כעורך בפועל של "לונדון וקירשנבאום" בשלוש השנים האחרונות, עוזב את הערוץ בתום שש שנים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. משולם עבד תחת העורך והמפיק האחראי, אבי אלקלעי, והוא עוזב לטובת לימודי ממשל ומדיה דיגיטאלית באוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון, שם גם ייקח חלק בפרויקט מעקב אחר הרשתות חברתיות והקמפיינים ברשת לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב.

בשש השנים האחרונות עבד משולם בחדשות 10 בתפקידי עריכה ותוכן שונים, בין השאר בתכנית "חמש בערב עם רפי רשף", בתכנית הבוקר, ובמהדורה המרכזית, כמו כן הוא נמנה בעבר עם סגל ההוראה של בית הספר לעיתונות "כותרת".

את משולם צפוי להחליף דורי רונן, שהצטרף למערכת כתחקירן, ועד עתה שימש כעורך משנה בתכנית.

עוד בערוץ 10: אפרת אברמוב, שהגישה את "האחות הקטנה" ומאוחר יותר את המגזין היומי "אנשים" של זכיינית ערוץ 2 קשת לצדו של דרור גלוברמן - הצטרפה לצוות מגזין סוף השבוע של "לילה כלכלי". אברמוב תגיש מדי שבוע כתבת מגזין שתעסוק בנושא תרבותי-כלכלי. באחרונה הצטרפו לתכנית גם העורכת ניצה גלצר, וכן גלית שפיר ואבי עמית, שנמנו בעבר עם צוות "השבוע" שירדה מהאוויר.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים. אלעד משולם בחר שלא להתייחס לדברים. את תגובתה של אברמוב לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully