וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ניר וגידי רף ישתתפו בפסטיבל הטלוויזיה באדינבורו

9.7.2012 / 15:55

מדובר בהזמנה יוצאת דופן מפסטיבל שלרוב מארח את בכירי היוצרים בתעשיית הטלוויזיה הבריטית. מנכ"ל קשת ויוצר "חטופים" ישתתפו בדיון שנושאו "מסעו של פורמט בינלאומי"

מנכ"ל קשת אבי ניר ויוצר "חטופים" ו"הומלנד" גידי רף ייקחו חלק בפסטיבל אדינבורו לטלוויזיה שיתקיים בסוף אוגוסט. מדובר בהזמנה יוצאת דופן מפסטיבל שלרוב מארח את בכירי היוצרים בתעשיית הטלוויזיה הבריטית. ניר ורף יהיו במרכזו של פאנל בפסטיבל הטלוויזיה הבריטי, שיתמקד כולו בשתי הסדרות המצליחות, והדרך שעשו מיצירת העונה הראשונה של חטופים הישראלית ועד הומלנד האמריקאית.

בפאנל, אותו ינחה העיתונאי מארק לואסון (The Guardian וה-BBC) יספרו ניר ורף את סיפורה של הסדרה הישראלית, יציגו את האתגרים הקריאייטיבים באדפטציה של סדרה ישראלית שהפכה להצלחה בינלאומית ויספרו על העסקה של קשת עם אולפני Fox21 ורשת Showtime.

שתי הסדרות אינן זרות לקהל הבריטי. בפברואר האחרון רכשה רשת Sky הבריטית את זכויות השידור של חטופים, המשודרת בימים אלו בערוץ Sky Arts בגרסתה המקורית בעברית, עם כתוביות תרגום לאנגלית. במקביל, ערוץ 4 הבריטי שידר לאחרונה את הומלנד, הגרסה האמריקאית של חטופים. שידור פרק הבכורה של חטופים הישראלית ב-Sky זכה לביקורות מהללות ונתוני צפייה גבוהים המהווים גידול של 160% מממוצע הרצועה בשנה האחרונה. הביקורות בעיתונות הבריטית השוו ברובן את חטופים להומלנד וקבעו כי המקור הישראלי עולה על האמריקאי.

פסטיבל אדינבורו לטלוויזיה או בשמו המלא MGEITF – Media Guardian Edinburgh International Television Festival, הוא האירוע השנתי הגדול של תעשיית הטלוויזיה הבריטית, שמטרתו חגיגת העשייה הטלוויזיונית. הפסטיבל הוותיק שמתקיים מ-1977, ימשך 3 ימים בהם בכירי התעשייה יקחו חלק בעשרות פאנלים, הרצאות וכיתות אומן. בהם: צ'רלי ברוקר (יוצר מראה שחורה ועוד), סטיב לויטן (יוצר משפחה מודרנית), סטיבן מופט (יוצר שרלוק, ד"ר הו ועוד), אליזבת מרדוק ורבים נוספים. לפסטיבל צפויים להגיע כ-2000 איש בהם הבכירים ביותר בתחום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully