וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: 25 אלף דולר להפקת פיילוט לפורמט טלוויזיוני

11.7.2012 / 12:29

ארמוזה פורמטס וגופי מדיה בינלאומיים מעמידים את הפרס בכנס MAD של גלובס ואורנג': "שמחים על ההיענות הבינלאומית"

חברת ההפצה ארמוזה פורמטס וגופי מדיה בינלאומיים מעמידים היום פרס בסך 25 אלף דולר להפקת פיילוט לפורמת טלוויזיוני, לזוכה בתחרות המקיימת במסגרת כנס MAD של גלובס ואורנג' שנערך היום.

שיאה של התחרות באירוע פיצ'ינג במהלכו יציגו שישה יוצרים מובילים את הרעיונות החדשים והמקוריים שלהם לפורמטים טלוויזיוניים, כאשר כל יוצר יקבל חמש דקות להציג את הפורמט. הפורמטים יוצגו בפני צוות שופטים שיורכב מאנשי תעשייה בכירים ונציגי גופי שידור, הפקה ומדיה מובילים ממדינות שונות. הפורמט שיגיע למקום הראשון יזכה לחוזה פיתוח והפצה בינלאומית של ארמוזה פורמטס, והסכם פיתוח ושידור פוטנציאלי עם השותפים לתחרות.

התחרות נערכת בשיתוף עם TF1 הערוץ הצרפתי המסחרי המוביל, גוף המדיה 21C, Entertainment Master Class, ארמוזה פורמטס וגלובס. בין היוצרים שהודיעו על התמודדות: הראל יוספסון, מיכל בן-דוד, עודד קרמר ודני קרפל.

"תוכן ישראלי זוכה לתשומת לב, הערכה והצלחה רבה בעולם כולו", אומר אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס. "אנו שמחים לספק פלטפורמה נוספת ליוצרים ישראליים להיחשף לגופים בינלאומיים מובילים, ושמחים על ההיענות הבינלאומית הרבה לתחרות. זוהי עדות נוספת למיקום המרכזי שתופסת ישראל בתעשיית הפורמטים העולמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully