וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים ראשונים למנכ"ל ערוץ 10 החדש

11.7.2012 / 16:00

המנכ"ל הנכנס יואב הלדמן מינה את עודד טל לתפקיד סמנכ"ל הפרוגרמינג של הערוץ ואת דובר הערוץ, דוד ועקנין לתפקיד סמנכ"ל השיווק

מינויים בערוץ 10: עודד טל, מנהל לוח השידורים של הערוץ, מונה לתפקיד סמנכ"ל הפרוגרמינג. בערוץ 10 פעלו בתשעת החודשים האחרונים ללא סמנכ"ל פרוגרמינג, מאז פוטר מהתפקיד נתי דינר לאחר ארבע שנים בערוץ 10, במסגרת סבב קיצוצים נרחב שנעשה בערוץ. טל מנהל את לוח השידורים של ערוץ 10 משנת 2008, ובשנתיים שקדמו להצטרפותו לערוץ היה מנהל השידורים בזכיינית רשת. קודם לכן בין השנים 2000 ו–2005 היה טל מנהל הפרומו והשידורים בזכיינית טלעד.

מינוי נוסף עליו מודיע היום הערוץ הוא זה של סמנכ?ל התקשורת, דוד ועקנין, לתפקיד סמנכ"ל השיווק. ועקנין יהיה אחראי גם על מחלקת הפרומו, ובמקביל ימשיך בתפקידו כדובר הערוץ.

מדובר במינויים הראשונים שמבצע יואב הלדמן, המנכ"ל הנכנס של ערוץ 10 שהחליף את יוסי ורשבסקי, שהודיע על פרישתו מהתפקיד. הלדמן, שעד מינויו למנכ"ל בפועל שימש כסמנכ"ל הכספים של הערוץ, החליט גם שלא למנות סמנכ"ל כספים חדש. את מקומו כסמנכ"ל כספים ימלאו מנהל הכספים של ערוץ 10 קרלוס זייתוני ומנהל התקציבים והבקרה בערוץ, דורון רנדליך, שסמכויות סמנכ"ל הכספים יפוצלו בניהם. השניים משמשים בתפקידם מאז הקמתו של ערוץ 10.

הלדמן עדכן היום (רביעי) את הנהלת הערוץ על שינויים במבנה ההנהלה: "יש אצלנו אנשים כישרוניים שהוכיחו את עצמם, ובמציאות שלנו פחות אנשים יצטרכו לעשות יותר", אמר. "מערוץ 10 נמסר היום כי "בשל אילוצי התקציב והתזרים וכחלק ממאמצי ההתייעלות החליט הלדמן שגם לאחר המינויים החדשים בהנהלה לא ימונו מנהל שידורים חדש ומנהל תקשורת חדש וכן לא למנות סמנכ"ל כספים חדש, אלא להוסיף תחומי אחריות למנהלים קיימים".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully