וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רותם גרוסמן עוזב את ישראל היום

12.7.2012 / 10:32

כתב הספורט עוזב את העיתון לאחר שלוש שנים, ומונה לדובר קבוצת הפועל תל אביב. זהות מחליפו טרם נקבעה. גרוסמן: "אני נשאר קרוב לאקשן הספורטיבי והתקשורתי"

כתב הספורט של "ישראל היום" רותם גרוסמן עוזב את העיתון לאחר יותר משלוש שנים. גרוסמן מונה היום (חמישי) לדובר מועדון הכדורגל הפועל תל אביב, זהות מחליפו בעיתון טרם נקבעה, ובימים אלה עורכים בעיתון פגישות עם מחליפים פוטנציאלים.

גרוסמן (34), החל את דרכו בתקשורת בשנת 2002 ברשת ידיעות תקשורת, ולאחר מכן עבד בעיתון "העיר", החדשות המקומיות של HOT והיה כתב הספורט של ynet ושל חדשות ערוץ 10.

"אני אומנם עוזב את העיתונות, אבל לפחות נשאר קרוב לדשא ולאקשן הספורטיבי והתקשורתי", מסר גרוסמן. "אני מודה לחברים ב'ישראל היום', שבדיוק כפי שקיבלו אותי, גם נפרדים ממני בחום ואהבה גדולה. תודה מיוחדת לעורך הספורט, רביב שכטר, שהיה למעשה האיש שפתח בפניי את הדלת לתקשורת לפני יותר מעשור במקומונים, ולימד אותי להביא את 'הסיפור'. אין זכות גדולה מזאת גם לסגור איתו היום את אותו מעגל".

מהפועל תל אביב נמסר, כי ניסיונו של גרוסמן "יסייע לנו להצעיד את הפועל לעבר עתידה החדש, שיכלול פתיחות תקשורתית וציבורית בכל הנוגע לענייני המועדון ולשירות האוהדים, שהם השותפים המרכזיים והחשובים ביותר בבניית עתיד זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully