וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המשדר בו התלהם קופמן חרג מגבולות ראויים לשידור"

12.7.2012 / 14:45

הרשות השנייה הודיעה כי תטיל סנקציה על "רדיו ללא הפסקה" בגין ההתבטאויות החריפות של רון קופמן נגד בן כספית בתוכנית הספורט. "מצפים משדרי הספורט לנהוג באחריות"

הסכסוך המתוקשר בין רון קופמן לבין בן כספית, שהחל במתקפה הדדית בשידור בתחילת השבוע, עלה ל"רדיו ללא הפסקה 103FM" בסנקציה מצד הרשות השנייה המפקחת על שידורי התחנה. הרשות השנייה הודיעה היום (חמישי) כי קבעה הפרה לרדיו בגין על התבטאויותיו של רון קופמן נגד בן כספית בתוכנית הספורט של התחנה. בין היתר כינה קופמן את כספית "זונה של עיתונות" ואמר לו: "מי אתה בכלל? שתלמד אותי על עיתונות?...אפס, סמרטוט שכמוך. דובר מטעם, רק אצל דנקנר אתה יכול לעבוד".

כספית אמר בשידור כי חיים רמון צריך לתבוע את רון קופמן דיבה בעקבות דברים שאמר עליו בשידור, בו רמז כי רמון מעורב בהלבנת הון. "אתה בקשרים איתו, לי אין חברים פוליטיקאים", הטיח קופמן בכספית.

התכנית העצמה, בהגשת קופמן, מאיר איינשטיין ומשה פרימו, עסקה ברכישת הפועל תל אביב בכדורגל. קופמן תקף בחריפות את חיים רמון על סירובו לחשוף מי עומד מאחורי הרכישה, ובן כספית הועלה לשידור כפרשן אורח, בעקבות טור שפרסם ב"מעריב" בנושא. הריאיון עצמו נמשך יותר מרבע שעה. חילופי הדברים גלשו במהירות לקללות וגידופים והסתיימו בכך שקופמן אמר "אני מציע שנוריד מהקו את הסמרטוט רצפה הזה שמתיימר להיות עיתונאי אצל נוחי דנקנר. תעיף את הזבל הזה מהתוכנית, הוא מזהם לי את התדר". הדברים גררו תלונות רבות שזרמו למשרדי הרשות השנייה המפקחת על השידורים.

"המשדר בו התלהם קופמן, והשיח חרג מגבולות ראויים לשידור, אינו עומד בסטנדרטים אותם העמידה הרשות בפני התחנות ולכן ראינו לנכון לפתוח נגד התחנה בהליך הפרה", הסבירה איילת מצגר, מנכ"ל הרשות השנייה בפועל, את ההחלטה להטיל סנקציה על התחנה – שעלולה להגיע לנטילת דקות פרסום. "האחריות בנושא זה מוטלת על השדרנים ועל מנהלי התחנות בהם משודרים הדברים. בימים אלו, בהם אנו עדים לאלימות במגרשי הכדורגל, אנו מצפים משדרי הספורט לנהוג באחריות ולשמש דוגמה".

במכתב שנשלח לתחנה על ידי סמנכ"ל הרדיו, עידית צ'רנוביץ, נקבע כי התבטאויותיו הקשות של קופמן עומדות בניגוד לכללי האתיקה בשידורי רדיו של הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, והרשות תחליט מה הסנקציה שתוטל על התחנה בעקבות הדברים.

מנכ"ל "רדיו ללא הפסקה 103FM", אייל פאר, מסר לוואלה! ברנז'ה כי החלטת הרשות השנייה טרם התקבלה במשרדי התחנה וכאשר היא תתקבל – תישלח תגובה לרשות השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully