וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת חתמה על הסכם תוכן עם האתר hulu

15.7.2012 / 10:13

האתר משמש פלטפורמת ה-VOD השנייה בגודלה בארצות הברית ואתר שידורי הווידאו השני בגודלו בעולם אחרי youtube. הסדרה הישראלית הראשונה שתשודר באתר תהיה "חטופים"

קשת חתמה על הסכם תוכן עם האתר hulu, פלטפורמת ה-VOD השנייה בגודלה בארצות הברית ואתר שידורי הווידאו השני בגודלו בעולם אחרי youtube. האתר, הנמצא בבעלות NBC, דיסני ופוקס, רכש את זכויות שידור התכנים של הזכיינית קשת ומדובר בהסכם ראשון בין האתר הפופולרי לבין גוף תוכן ישראלי.

מרבית התכנים המשודרים כיום ב-hulu, הזמין לצפייה בארצות הברית וביפן בלבד, שייכים לרשתות NBC, פוקס, ניקולודיון, וכן ABC ו-CBS. הסדרה הישראלית הראשונה שתשודר באתר תהיה "חטופים" שיצר גידי רף, שגרסתה האמריקאית זכתה בפרס גלובוס הזהב. הסדרה משודרת באתר בגרסתה העברית עם כתוביות תרגום לאנגלית. במקביל משודרת הסדרה גם בבריטניה ובאירלנד.

hulu, שנוסד ב-2007, מציע שידורי סטרימינג של סרטים, סדרות וקליפים. מעל ל-260 ספקיות תוכן ורשתות שידור חתמו עמו על הסכמי תוכן. "חטופים" מצטרפת ל-1,900 סדרות טלוויזיה ב-hulu, להן כ-50 אלף פרקים, המהווים 40 אלף שעות תוכן.

מנכ"ל קשת, אבי ניר, מסר הבוקר: "המשימה של קשת היא לקדם תוכן ישראלי, בין אם כפורמט ובין אם דרך היצירה המקורית. נמשיך להקדיש משאבים רבים לצורך זה ונמשיך לקדם ולטפח את היוצרים הישראליים, בעלי הכישרון והאמירה הייחודית" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully