וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ערוץ 10 לעופר עיני: התערב באופן בהול להצלתנו

15.7.2012 / 15:48

כיממה לפני הפגישה בין יו"ר ההסתדרות לנציגי העובדים, פנה אליו הוועד במכתב, בדומה לזה שנשלח לנתניהו וטרם נענה: "הפעל את כובד המשקל כדי שמפעל יצרני ימשיך להתקיים"

"אנא הפעל את כובד משקלה של ההסתדרות הכללית – כך שמפעל יצרני, המספק לציבור הרחב עיתונות מעולה ללא תשלום, יוכל להמשיך ולהתקיים בתנאי ודאות עסקית לאורך זמן", כך כתבו הבוקר (ראשון) עובדי ערוץ 10 ליו"ר ההסתדרות הכללית עופר עיני, וביקשו ממנו להתערב באופן בהול למען הצלת הערוץ. מחר תתקיים פגישה של עיני עם נציגי העובדים.

המכתב ששלחו העובדים לעיני זהה לזה ששלחו בחודש שעבר לראש הממשלה נתניהו, מכתב שטרם זכה לתשובה. כמו לראש הממשלה, גם ליו"ר ההסתדרות כתבו העובדים כי הם חוששים כי אם ייסגר ערוץ 10 הם יתקשו למצוא מקום עבודה חלופי. "אנו העובדים מבוהלים וחוששים מאפשרות שנאבד את מקור פרנסתנו", כתבו לעיני. "בשוק קטן דוגמת תעשיית הטלוויזיה הישראלית, הסיכוי שנמצא חלופה מקצועית וכלכלית הולמת במקרה של היעלמות שחקן כה מרכזי, שואף לאפס ממש".

"בעוד המשרדים הרלוונטיים מתמסרים ב'תפוח האדמה הלוהט', עובדי הערוץ נותרים בין הפטיש לסדן וללא אופק תעסוקתי ברור. אלה, כמובן, תנאים בלתי לאפשריים לעשייה טלוויזיונית בכלל ולעבודה עיתונאית בפרט", הוסיפו העובדים במכתבם, עליו חתום ועד עובדי חדשות 10 – המאוגד במסגרת ארגון העיתונאים הכפוף בעצמו לעיני וההסתדרות הכללית. במכתב מבקשים העובדים לקיים פגישה עם עיני, ולא מפרטים מהם הצעדים בהם הם מבקשים שינקוט.

מההסתדרות נמסר לוואלה! ברנז'ה בתגובה: "ועד עובדי ערוץ 10 פנו ליו"ר ההסתדרות בבקשת עזרה, ומחר תתקיים פגישה עם אנשי הוועד. עופר עיני יעשה את שנדרש על מנת להציל את הערוץ, ולמען טובתם של 400 העובדים בו ואלה המתפרנסים מנו בצורה עקיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully