וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון שטרוזמן ינהל את המחלקה הבינלאומית של קשת

15.7.2012 / 17:00

פעילות הזרוע הבינלאומית של קשת - "קשת פורמטס" - תועבר ללונדון ואותה ינהל אלון שטרוזמן, המתגורר בעיר. שטרוזמן: "אני גאה להצטרף לקבוצה המוכשרת הזו"

זכיינית ערוץ 2 קשת מעבירה את פעילות הזרוע הבינלאומית שלה "קשת פורמטס" ללונדון – וממנה את אלון שטרוזמן למנהל הפעילות הבינלאומית של החברה. קרן שחר תמשיך להחזיק בתפקיד ניהולי ב"קשת פורמטס".

אלון שטרוזמן שימש בעבר כסמנכ"ל התוכן של HOT והחזיק בתפקיד סגן נשיא למדיה דיגיטלית בפוקס אינטרנשיונל מקבוצת ניוזקורפ. בעבר שימש כסמנכ"ל הערוצים בקבוצת "ענני תקשורת" והוא נמנה, בין היתר, על מקימי ערוץ הילדים. שטרוזמן מתגורר מזה שנים בלונדון עם בן זוגו, והוא כותב טור קבוע על חייו בעיר עבור מאקו.

"אנו מאמינים שניסיונו של אלון, המשלב הכרות מעמיקה עם גופי תוכן ותקשורת בזירה הישראלית והבינלאומית, לרבות בתחומי הפיתוח העסקי והניו מדיה, יהווה תרומה משמעותית להתרחבותה וביסוסה של קשת כגוף תקשורת מוערך ומוביל בעולם", מסר מנכ"ל החברה, אבי ניר.

"קשת פורמטס" אחראית על ניהול פעילותה של קשת בזירה הבינלאומית-עסקית והיא עוסקת בהתאמה של הפורמטים של קשת לשוק הבינלאומי ומכירתם באמצעות חברות הפקה והפצה גלובליות. קשת מכרה בשנים האחרונות פורמטים למדינות שונות בעולם בהם "רמזור", "בקרוב אהבה", "נראה אותך" ו"חטופים" אשר גרסתה האמריקאית זכתה בפרס גלובוס הזהב. קשת משווקת כיום באמצעות "קשת פורמטס" כשלושים פורמטים שונים.

אלון שטרוזמן מסר כי "המוניטין המתמשך של קשת ביצירת ומכירת תכנים וכמובן ההצלחה האדירה של 'הומלנד', כבר הפך אותה לשם דבר בקרב גופי שידור ומפיקים בעולם.
אין דבר שהוליווד מחפשת היום יותר מאשר רעיונות מקוריים ומתכונים מוכחים להצלחה - בדיוק מה שקשת יודעת לספק. אני גאה להצטרף לקבוצה המוכשרת הזו ולהיות חלק ממהלך שנותן אופק בינלאומי ליצירה ישראלית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully