וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור סיכמה עם האוצר: הרפורמה יוצאת לדרך

18.7.2012 / 18:36

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בפגישה שהתקיימה היום במשרד רה"מ בהשתתפות מנכ"ל המשרד הראל לוקר, נציגי האוצר, ויו"ר רשות השידור אמיר גילת - סוכם על טקס חתימה חגיגי באוגוסט

אחרי חודשים ארוכים של דיונים, ולא פחות שנים של מאבקים, החליטו היום (רביעי) משרד האוצר ורשות השידור על מימון מתווה הרפורמה שתערך ברשות.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי בפגישה שהתקיימה בשעות האחרונות במשרד רה"מ בהשתתפות מנכ"ל המשרד הראל לוקר, מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, יו"ר הרשות הד"ר אמיר גילת, סגן החשכ"ל אבי גבאי, מנהל הדיור הממשלתי גבי שוחט, אנשי האגף הכלכלי ויועצים משפטיים - סוכם על פרטי המימון והנדל"ן האחרונים, ולמעשה בכך, על מתווה הרפורמה כולה.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי על פי הסיכום, טקס חתימה רשמי יחתם בתחילת אוגוסט בעיר לוד, אשר ראש העיר שלה מאיר ניצן נכח אף הוא בישיבה.

בנושא הנדל"ן סוכם כי האחריות לבניית מתחם הרשות בשערי צדק בירושלים תופקד בידי מנהל הדיור הממשלתי באוצר גבי שוחט, ואילו את בניין רשות השידור בלוד תבנה החברה הכלכלית של עיריית לוד.

בחודשים הקרובים תצטרך ועדת הכלכלה של הכנסת לטפל בעניין האיזון התקציבי ברשות, אשר חלק ממנו ימומן מתיקון לחוק בעניין הפחתת האגרה, כך שמצד אחד תופחת אגרת הטלוויזיה ב-ב-5% ומהצד השני אגרת הרדיו ברכב תעלה ב-9 ש"ח.

על פי גורם בכיר ברשות, "נציגי משרד רה"מ הבטיחו כי יעשו את כל המאמצים הפוליטים כדי להעביר בוועדת הכלכלה של הכנסת את תיקון החוקק בעניין הפחתת האגרה".

במשרד רה"מ אישרו את הפרטים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: "הנהלת רשות השידור וצוות הרפורמה של ההנהלה עשו מאמץ גדול ומרוכז בשבועות האחרונים לסיום מוצלח של המו"מ עם האוצר על הסכם המימון ונספח הנדל"ן של הרפורמה. הנהלת הרשות מקווה שהליטושים המשפטיים האחרונים יסתיימו בהקדם כדי שניתן יהיה לחתום על ההסכם בטקס חגיגי שיתקיים בעיר לוד בתחילת חודש אוגוסט".

"מנכ"ל רשות השידור הדגיש כי אין קיום לרשות ללא הרפורמה וכי הוא מקווה שהרפורמה תעלה את הרשות לדרך חדשה שתציל את השידור הציבורי ותתן תמורה למשלמי האגרה. המנכל ציין כי החתימה על הסכם הרפורמה תביא לכך שעובדי רשות השידור יקבלו את תוספות השכר המגיעות להם (12%) והביע תקווה שכל העובדים יתגייסו ליישם את הרפורמה בהתאם להסכמים שנחתמו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully