וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מרי, מנכ"ל Nespresso ישראל, הוא איש השיווק של יולי

22.7.2012 / 17:02

מנימוקי הבחירה: "בפרק זמן של פחות משנה הצליח מרי להוביל שיח רחב אודות חווית הקפה הביתי ולבסס את מעמדה של נספרסו בשוק. בתקופה זו הוכפלה קטגוריית מכונות הקפה"

משה מרי, מנכ"ל Nespresso ישראל, נבחר בידי איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש יולי. מאחורי הבחירה עומדת הובלת קטגורית מכונות הקפה וטיפוח תרבות שתיית קפה.

לדברי האיגוד, נספרסו ישראל בראשותו של משה מרי הובילה בשנה האחרונה מהלך שיווקי רב ערוצים ונרחב לחיזוק המותג בשוק - דבר שמיצב אותה כמובילה בשוק מכונות הקפה. "בפרק זמן של פחות משנה הצליח משה מרי להוביל שיח רחב אודות חווית הקפה הביתי ולבסס את מעמדה של Nespresso בשוק. בתקופה זו הוכפלה קטגוריית מכונות הקפה בישראל, רבות בזכות המהלכים השיווקים של החברה בתחום. פתיחת שני בוטיקים בקניון רמת אביב ובממילא בירושלים, מהלכים פרסומיים ושיווקים להשקת מכונות חדשות, פעילות ממוקדת לקוח ושימת דגש מיוחדת על חווית השירות באמצעות הכנסת שירותים חדשים - כל אלה ועוד הובילו את Nespresso למעמדה הנוכחי בשוק".

עוד מסרו באיגוד השיווק כי "מודעות הצרכנים למותג עלתה בשנה האחרונה ועומדת כיום על 65% מכלל האוכלוסייה ו-85% בקרב קהל היעד. נספרסו אף הכפילה בשנה האחרונה את כמות העובדים דבר המעיד על התחזקותה בקטגוריה. אך הנתון שמעיד יותר מכל על הצלחת המהלך השיווקי של החברה, הינו הפיכת מכונת הקפה בבית, למכשיר שהוא חלק בלתי נפרד מהמטבח בישראל", נמסר מהאיגוד.

משה מרי מכהן כמנכ"ל Nespresso מזה 4 שנים. קודם לכן היה מנכ"ל חברת British American Tobacco.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully