וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל אולטרה

22.7.2012 / 17:44

בשבוע שעבר הושמטה העיר אריאל ממפת התחזית בשער האחורי של מעריב. ראש העיר רון נחמן: "יצרתי אז קשר עם ניר חפץ – והוא תיקן את זה מיידית". היעד הבא של נחמן: ערוץ 10

ביום רביעי שעבר פורסמה בשערו של עיתון מעריב ידיעה בולטת על כך שהמועצה להשכלה גבוהה יהודה ושומרון הכירה במרכז האקדמי באריאל כאוניברסיטה השמינית, "למרות הביקורת", הודיעה הכותרת. בעמודו האחורי של העיתון, במקרה או שלא – הושמטה העיר שבמחלוקת ממפת תחזית מזג האוויר היומית בה היא מופיעה על בסיס יומי.

ראש העיר, רון נחמן, עשה בשנים האחרונות מאמצים רבים על מנת שעירו תככב בכל מפות התחזית בתקשורת – ודווקא נחל הצלחה. "זה היה מוזר מאוד לפתוח בוקר אחד העיתון ולגלות שאריאל נעלמה ממעריב", הוא אומר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה. "זה היה מוזר כי מעריב היה כלי התקשורת השני שהכניס את אריאל למפה של התחזית, אחרי עיתון הארץ. במיידי יצרתי קשר עם הגורמים האחראיים בעיתון והבטיחו לי שזה יתוקן, וזה אכן תוקן יום למחרת".

לדברי נחמן, בעיתון נאמר לו כי "לא היה שום קשר בין ההשמטה של העיר לבין הפרסום באותו היום. זו הייתה בעיה טכנית, זה הכל, וזה תוקן באותו היום". לדבריו, "כבר קרה עם 'מעריב', לפני כמה חודשים מקרה כזה. יצרתי אז קשר עם ניר חפץ – והוא תיקן את זה מיידית. קרה".

נחמן מספר עוד כי בשנים האחרונות, לאחר שיצר קשר עם עורכים ומנהלים בכירים בכל חברות החדשות, הסכימו כולם להכניס את עירו – הממוקמת מחוץ לקו הירוק – אל תוך מפות התחזית. חוץ, מערוץ 10. "עד היום היחידים שלא שמים אותנו על המסך אלה ערוץ 10. הם אומרים שאי אפשר לעשות את זה בגלל השבלונה שלהם של התחזית, שהיא מיוחדת. אבל זו שטות, הרי זה עניין של הצגה גרפית. לא ייתכן שאין במפה טמפרטורה ביהודה ושומרון. ממש לפני שבועיים דיברתי עם בכירים בערוץ 10 ושאלתי למה זה לא קורה – לא הייתה להם תשובה. אני מקווה שהם יסדרו את זה בהקדם".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה, אך גורם בערוץ אמר כי: "קיבלנו את הערתו של ראש עיריית אריאל מר נחמן וכבר באריזה הגרפית הבאה לתחזית מזג האוויר שעליה אנו עובדים תוצג גם העיר אריאל".

טרם התקבלה תגובות מעריב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully