וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם בן: "לדעתי היום היה השידור האחרון"

23.7.2012 / 20:40

בניגוד לפרסומים, בן לא אמור היה להגיש מחר את "סדר יום" לצד ענת דוידוב, אלא לחזור להגשה ביום רביעי – לצדה של קרן נויבך. מסתמן: הפרשן מוטי קידר יגיש מחר לצד דוידוב

"הניחוש הפנימי שלי, וזה גם מה שאמרתי לקרן כאשר יצאנו מהאולפן, שלדעתי היום היה השידור האחרון", כך אומר הערב לוואלה! ברנז'ה מנחם בן. בניגוד לפרסומים השונים, בן לא אמור היה להגיש מחר את "סדר יום" לצד ענת דוידוב, אלא לחזור להגשה ביום רביעי – לצדה של נויבך.

בשעות האחרונות עושים בהנהלת רשות השידור מאמצים למצוא מגיש אורח לתכנית מחר, אולם גורם ברשות אומר כי כמה מהפניות שנעשו סורבו – עקב הביקורת הציבורית. בשלב זה לוואלה! ברנז'ה נודע כי מסתמן שמי שיגיש לצד דוידוב הוא המזרחן מוטי קידר, מרצה באוניברסיטת בר אילן וחבר מפלגת "הבית היהודי" ופרשן ב"מקור ראשון".

"היו יומיים מפוארים. בכל זאת, השידור הציבורי הוא סולידי ואני רגיל לדבר בחוסר סולידיות. ניסיתי להיות מנומס, אבל אני פרוע", אומר בן. "נהניתי מהיומיים הללו. אני רוצה להדגיש שאין לי שום טענה לאנשי רשות השידור, אלא תודה גדולה להם על כך שאפשרו לי במשך יומיים להגיד את הדברים החשובים שאמרתי", הוסיף הערב בן.

כזכור, במהלך השידור היום טען מנחם בן כי לא ניתנת לו מספיק במה לתכנית לומר את דבריו, וכי נויבך קוטעת אותו כאשר הוא מדבר. בהפסקה שבין שעת השידור הראשונה לשנייה התפרץ בן אל עבר נויבך וצוות התכנית ואמר שאם נוכחותו מפריעה להם הם יכולים לפרוש. הוא עצמו הכחיש כי אמר את הדברים. גם היום, בעת כניסתו למתחם קול ישראל בתל אביב, התעמתו עמו כמה מפגינים שהתקבצו במקום בשעות הבוקר המוקדמות וקראו קריאות בגנות רשות השידור.

"מנחם בן ישוב להגיש לצד נויבך, כמתוכנן, ביום רביעי"

חברי מליאת רשות השידור העבירו היום ביקורת על המהלך ובעיקר על התזמון שלו. בשבועות הקרובים, כך אומר גורם ברשות, אמורה המליאה לפרסם הנחיות חדשות בדבר שידורי קול ישראל ובהן הנחיות בדבר אופי הגשה, הבעת דעה אישית והתנהלות בשידור. ההחלטה לשבץ מגיש אורח בתכנית הדגל "סדר יום", בטרם הופצו ההנחיות החדשות, עוררה את זעמם של רבים בתוך מוסדות הרשות. יצוין כי אתמול העבירה גם וועדת האתיקה של הרשות ביקורת על המהלך.

גורם בהנהלת רשות השידור אמר לוואלה! ברנז'ה כי מנחם בן ישוב להגיש לצד נויבך, כמתוכנן, ביום רביעי. מנגד, אומר גורם בקול ישראל כי בכוונת ההנהלה לוותר על המשך הגשתו, והדבר תלוי במציאת מחליף עבורו. ככל הנראה, החלטה סופית בנושא תתקבל מחר. ברשות השידור סרבו להגיב.

עוד בנושא:
דרור פויר על פרשת מנחם בן: "לא התרשמתי שיש כאן פגיעה ממשית בחופש העיתונות"
מנחם בן לעובדי "סדר יום": "או שאני בפנים, או שתפרשו"
עימות בין שומרים למפגינים הבוקר מול ”קול ישראל”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully