וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות תשעה באב: הערוץ הראשון ישדר את המשחקים האולימפיים

24.7.2012 / 14:58

ברשות השידור הוחלט לשדר את המשחקים מלונדון בערב הצום. דווקא בזכייניות המסחריות הוחלט להפקיע את הפריים טיים ולהתמקד כל הערב בלוח שידורים בעל אופי יהודי ומסורתי

ערב תשעה באב יחול בשבת הקרובה, וכבכל שנה ישנו הערוצים את לוח השידורים ואופי התכניות המשודרות ויתמקדו בתכניות בעלות אופי יהודי ומסורתי.

בעוד שלושה ימים יחלו שידורי המשחקים האולימפיים מלונדון, ואלה ישודרו בערוץ הראשון. ביום שבת ישודרו המשחקים מהשעה 11:30 ועד 20:00, אז תשודר מהדורת חדשות השבת. לאחריה לא ישובו מיד השידורים אל המשחקים אלא ישודר בשידור חוזר סרטה של מירה לשם "קטיף אחרון" המלווה אם ושלוש בנותיה בשנה שלפני פינוי ביתן שבגוש קטיף. עם זאת, מיד לאחר הסרט, בשעה 21.30, ישובו בערוץ לשדר את המשחקים האולימפיים עד חצות. בנוסף, מדגישים בערוץ, שידורי הלילה יוקדשו ליום האבל, והחל מ-00:50 בערוץ הראשון תשודר "מנהרת הזמן" ובה בתוכן ברוח תשעה באב.

דווקא בערוצים המסחריים החליטו להפקיע את הפריים טיים כולו לטובת יום האבל. הזכיינית רשת תשדר שלושה סרטים דוקומנטריים: בשעה 20:00 ישודר "לא בגדתי" המספר את סיפורם של שבויים שהפכו לבוגדים. מאיר מוזס, אחד השבויים היחידים שהועמדו לדין בישראל באשמת מורך לב ובגידה, על "פרשת מאיר אילן". לאחר מכן ישודר בשידור חוזר סרטון של שלומי שבת "מודה אני" העוסק בתופעה של חזרה בתשובה בקרב מוזיקאים. אחריו ישודר הסרט "אזהרות חורבן" על חורבן בית המקדש.

שלושה סרטים דוקומנטריים ישודרו גם בערוץ 10, במקום "הישרדות VIP" ו"אלנבי". "הישרדות" תשודר אמנם בצהריים בשידור חוזר, אולם אחרי "המגזין" עם אושרת קוטלר ישודרו הסרט הדוקומנטרי "גוד שעבס וייטנם" על משפחה חרדית שנשלחה להקים בית חב"ד בוייטנאם. אחריו ישודר בשידור חוזר "האריה שאג פעמיים" בהגשת מודי בר-און שעסוק במיתוס תל-חי ומלחמת לבנון השנייה. אחריו ישודר הסרט "יהודי מבחירה" על גרמנים נוצרים המבקשים להתגייר.

בערוץ 24 ישדרו החל מהשעה 19:00 רצף של שירים שקטים, אשר יתחיל מיד בתום התכנית "תצחיק אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully