וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חתמה על הסכם עם itv

26.7.2012 / 13:00

הזכיינית חתמה על הסכם עם תאגיד המדיה הבינ"ל להקמת גוף שמטרתו השקעה בפיתוח והפקה של פורמטים לשימוש על ידי שתי החברות, ולהפצתן במדינות נוספות. הדגש: בידור וריאליטי

זכיינית ערוץ 2 רשת חתמה על הסכם עקרונות עם תאגיד המדיה הבינלאומי itv להקמת גוף, שמטרתו השקעה בפיתוח והפקה של פורמטים ישראלים. הפורמטים מיועדים לשימוש על ידי שתי החברות, רשת ו-itv, כמו גם להפצתם לחברות טלוויזיה אחרות בעולם. לרשת הזכות הראשונית בישראל לכלל הפורמטים שיפותחו על ידי הגוף המשותף ול-itv , זכות ראשונית להפקה מחוץ לישראל.

במסגרת ההסכם, רשת ו-itv התחייבו להשקיע במיזם המשותף, באופן שווה, משאבים כספיים ניכרים לשם פיתוח והפקת הפורמטים עליהם יחליטו שני הצדדים.

המיזם המשותף ינוהל מישראל בשיתוף צמוד מול הזרועות של itv ובעיקר מול itv STUDIOS בארה"ב. על פי רשת, החברות כבר בוחנות מספר פרויקטים שייכנסו לתהליך פיתוח. היעד הוא לפתח ולהפיק כ-5 פורמטים בשנת הפעילות הראשונה.

המיזם המשותף ינוהל על ידי שרון גלבאום שפאן, מנהלת הפעילות הבינלאומית של רשת. פול בוצ'יירי, מנכ?ל itv studios international and itv studios Americas, יוביל את המיזם מטעם itv.

על פי ההסכם, מחלקת הפיתוח של רשת תעבוד בשיתוף פעולה צמוד עם מחלקת הפיתוח של itv STUDIOS על פיתוחם של פורמטים מהז'אנרים השונים, זאת עם דגש על תוכניות בידור וריאליטי.

שרון גלבאום-שפאן: "שיתוף הפעולה הייחודי בין רשת לבין itv הינו ראשון מסוגו בישראל. אנו מאמינים במיזם החדש שייצר הצלחה בינלאומית וייצור הזדמנויות חדשות לחדירה לשווקים חדשים".

פול בוצ'יירי: "חלק מהותי מהאסטרטגיה של itv היא להרחיב את יכולת ההפקה וההפצה של החברה לטריטוריות נוספות. אני נרגש משיתוף הפעולה עם רשת, אשר יכלול בנוסף ליכולות היצירתיות המשותפות שלנו לפתח פורמטים חדשים גם שימוש ביכולות ההפקה של STUDIOS itv פרודקשן וביכולת ההפצה שלנו לשווקים הבינלאומיים".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully