וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האגודה דרשה, ומועצת העיתונות תקיים דיון חוזר בנושא כתיבת נאומים על ידי עיתונאים

26.7.2012 / 13:19

נשיאת המועצה, השופטת בדימוס דליה דורנר, נענתה לבקשת נציגי אגודת העיתונאים בירושלים לקיים דיון מחודש בסוגיה, זאת לאחר שדחתה בשבוע שעבר תלונות שהוגשו אליה בנושא

מועצת העיתונות תקיים דיון מחודש בסוגיית כתיבת נאומים על ידי עיתונאים עבור פוליטיקאים, זאת לאחר שדחתה בשבוע שעבר תלונות שהוגשו אליה בנושא, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. נשיאת מועצת העיתונות, השופטת בדימוס דליה דורנר, נענתה לבקשת נציגי אגודת העיתונאים בירושלים לקיים דיון מחודש בסוגיה, והוא יתקיים בחודש ספטמבר.

המועצה דנה בטענות שהועלו ביחס לאורי אליצור, עורך המשנה של "מקור ראשון" ודרור אידר, פובליציסט ב"ישראל היום", על כך שעיסוקם של השניים בכתיבת נאומים עבור ראש הממשלה ומשרדי ממשלה נוספים מהווה הפרה של תקנון האתיקה של מועצת העיתונות. בהחלטה שנתן המשנה ליועץ המשפטי למועצת העיתונות נפסק, כי על פי עקרון חופש העיסוק אין מניעה כי עיתונאים יעסקו במקביל לעבודתם העיתונאית גם בכתיבת נאומים פוליטיים.

את הבקשה לדיון חוזר בסוגיה הגיש עו"ד חיים שיבי, נציג אגודת העיתונאים בנשיאות בבקשתו תמכו חברים נוספים במועצה, ד"ר נעמה כרמי והרב יובל שרלו. לאחרונה התקיימה פגישה בין הנשיאה לבין נציגי האגודה ורד ברמן, דני זקן וחיים שיבי, ובה הובטח כי הנושא יבחן מחדש.

במועצת העיתונות אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully