וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחץ עבד - עובדי ההפצה של מעריב יקפיאו השיבושים

29.7.2012 / 11:04

לאחר שהעובדים שיבשו ביום שישי את מערך ההפצה של העיתון, הודיעה הבוקר הסתדרות העובדים כי המשך העיצומים מוקפא – זאת בשל הסכמת ההנהלה לפתוח החל ממחר במשא ומתן

לחץ עובדי ההפצה של מעריב על ההנהלה עבד: לאחר שהעובדים שיבשו ביום שישי את מערך ההפצה של העיתון, הודיעה הבוקר (ראשון) הסתדרות העובדים כי המשך העיצומים מוקפא – זאת בשל הסכמת ההנהלה לפתוח החל ממחר במשא ומתן עם עובדי הדפוס וההפצה.

עובדי מערך ההפצה של מעריב, כ-950 במספר, מועסקים תחת חברת הבת של הקבוצה, "גל הפצה", והם התאגדו לפני כשנה וחצי בהסתדרות. במהלך התקופה האחרונה התנהל משא ומתן עם הנהלת מעריב באשר למקרה שבו תקיים ההנהלה פיטורים עובדים בשל שינויים ארגוניים, בראשם הפסקת הפצתו של העיתון היומי המודפס. העובדים דורשים כי במקרה כזה, יינתן להם פיצוי מוגדל באשר למקרה של פיטורים.

בהנהלת מעריב גינו בסוף השבוע את פעולת העובדים ששיבשה את הפצת העיתון. "הנהלת העיתון רואה בחומרה רבה את הפעולה האלימה של עובדי הפצת המנויים ואת הפגיעה הבוטה שביצעו במקור פרנסתם ובפרי עמלם של מאות עיתונאים ועובדי העיתון", מסרו.

הבוקר פרסמה הנהלת העיתון הודעה לקוראיה, ובה עדכנה אותם בעיצומם שנקטו עובדי העיתון. "עקב עיצומים של עובדי ההפצה למנויים, חלו ביום שישי שיבושים קשים בחלוקת מוספי סוף השבוע", נכתב בעמודו בראשי של העיתון. "בשל עיצומם אלה הודפס היום העיתון על תוכנו המלא בשני חלקים במקום ארבעה". בעיתון הודפס חלק אחד אשר כלל את החדשות והספורט, וחלק שני אשר כלל את מוסף עסקים, המגזין וז'ורנל. "על אף הקשיים נמשיך ליצור עיתון איכותי, עשיר ומגוון שיספק לכם את מיטב החדשות, הדעות, הראיונות והכתבות".

  • עוד באותו נושא:
  • מעריב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully