וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של אלדד רגב ז"ל: השידורים של הסרטון בתקשורת גורמים סבל למשפחות

29.7.2012 / 12:57

"כמה בן-אדם יכול להכיל את זה? אנחנו משפחות, יש לנו רגשות, קצת להתחשב", אמר צבי רגב בראיון לגל"צ בו כינה את הפצת הסרטון "מזעזעת, פשוט לזרות מלח על הפצע שיש לי כבר"

אביו של אלדד רגב ז"ל, שנחטף באירוע שהביא לפרוץ מלחמת לבנון השנייה בשנת 2006, ביקש הבוקר מאמצעי התקשורת להפסיק ולשדר את סרטון החטיפה שהפיץ בסוף השבוע חיזבאללה, ובו נראית המתקפה על כלי הרכב הצבאי בו שהו בנו אלדד והחייל הנוסף, אהוד גולדווסר ז"ל.

בראיון שהעניק הבוקר לתכנית "בוקר טוב ישראל" בגלי צה"ל, אמר צבי רגב כי השידורים התכופים של הסרטון גורמים סבל למשפחות. "המשפחות ביקשו אתמול מהתקשורת לנסות ולהימנע כמה שניתן מהתייחסות ושידור של הסרטון. אתה מצטרף לבקשה?", שאל את רגב גולן יוכפז. "ודאי שאני מצטרף לבקשה. כל כמה דקות משדרים את זה עוד פעם ועוד פעם - זה בלתי אפשרי", הוא ענה.

"כמה בן-אדם יכול להכיל את זה? אנחנו משפחות, יש לנו רגשות, קצת להתחשב", אמר רגב, שכינה את הפצת הסרטון "מזעזע, פשוט לזרות מלח על הפצע שיש לי כבר".

לאחר פרסום הסרטון אמר לוואלה! חדשות שלמה גולדסוור, אביו של אהוד גולדסוור: "אני הרגשתי תסכול, אבל לא מנסראללה, אלא מזה שנותנים לו קרדיט גדול מדי. מה שראיתי זה חבורה של טרוריסטים שיכולים להיות בלבנון או בכל מקום בעולם, ופוגעים בחיילים [...] אני חושב שאנחנו נותנים לו יותר מדי קרדיט".

  • עוד באותו נושא:
  • אלדד רגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully