וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במפתיע: ערוץ האופנה הוציא את עובדיו לפגרה

29.7.2012 / 18:25

בערוץ המשודר ב-HOT הודיעו בסוף השבוע לעובדים כי החל מהיום הם ייצאו לחופשה ללא תשלום. דוברת הערוץ: "פגרת הקיץ תוכננה מראש"

עובדים בערוץ האופנה מתלוננים כי בהנהלת הערוץ הקדימו את היציאה לפגרה והודיעו להם על כך שלושה ימים בלבד לפי המועד המתוכנן, וכי קיימת חוסר וודאות באשר לתכנים שיועלו בערוץ עם חזרתו מחופשת הקיץ.

בערוץ האופנה הישראלי המשודר ב-HOT הודיעו ביום רביעי למרבית העובדים כי החל מהיום (ראשון) הם ייצאו לחופשה ללא תשלום שתימשך כל חודש אוגוסט. "העובדים ידעו שמתוכננת פגרת קיץ, אבל הופתעו מכך שהקדימו אותה מעכשיו לעכשיו בשבועיים-שלושה", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים, שהוסיף כי בערוץ הכינו עצמם לצילומים שאמורים היו להתקיים בימים הקרובים – אך אלה בוטלו עקב היציאה המוקדמת לפגרה.

הקדמת הפגרה, גררה בערוץ גל שמועות שעיקרן כי הערוץ ישוב לאוויר בצורה מצומצמת במיוחד, וכי חלק ניכר מהתכניות המופקות כיום ירדו מהאוויר ולא ישובו בלוח החורף המתוכנן. ערוץ האופנה נמצא בבעלות איש התקשורת נועם אדרי, הבעלים של חברת "נתיב תקשורת והפקות טלוויזיה", וכיום מופקות במסגרתו כחמש שעות תוכן מקורי ביום. גורמים בערוץ אומרים לוואלה! ברנז'ה כי למרות שהקדמה הפתאומית של הפגרה גרמה למורת רוח בקרב העובדים, לא מדובר היה בהתנהלות לא תקינה.

"הערוץ עלה לאוויר בחודש מרץ והצילומים של התכניות החלו בתחילת השנה, כך שמבחינה משפטית העובדים מחויבים להודעה של שלושה ימים מראש. בכל מקרה, הם קיבלו על כך הודעה של שבוע מראש", אומר גורם בערוץ, אולם הוא הוא סרב מה היו המניעים להקדמת פגרת הקיץ. הגורם הכחיש את השמועות כי הערוץ צפוי לשוב לשידור בצורה מצומצמת. על פי אותו גורם, כל התוכניות שהיו מתוכננות ללוח שידורי הקיץ כבר שודרו מלבד אחת ולא היה כלכלי מצד הערוץ להשאיר את כל העובדים רק בגללה. עם זאת, על פי אותו גורם, גם במהלך הפגרה יישאר צוות עובדים מצומצם שיעבוד בתפעול הערוץ.

מערוץ האופנה נמסר בתגובה: "ערוץ האופנה הישראלי שעלה לאוויר במרץ, החל את צילומיו בחודש ינואר וכלל מאות שעות שידור של תוכן אופנה מקורי. לקראת היערכות ללוח שידורי החורף, כמו כל גוף משדר, יוצא ערוץ האופנה הישראלי לפגרת קיץ במהלך חודש אוגוסט במסגרתה ישודרו תוכניות מקור שצולמו מראש".

"ערוץ האופנה הישראלי יחזור במהלך חודש ספטמבר עם לוח שידורים חדש, מרענן ומורחב הכולל מגוון תוכניות חדשות בהן: "יומן אופנה", תוכנית יומית עם מורן גרוס וגליה תורן חן, "שמועות אופנתיות " עם צחי קומה ועם עונות חדשות לתוכניות המצליחות כגון: "הפקת שער" עם אליהב שאשון", "פאשן נט" עם שי-לי שינדלר, "המבקרים" עם דפנה לוסטיג ,העשירייה עם מורן גרוס, בית ספר לאיפור ועוד", כך נמסר מהערוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully