וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פשרה בין העובדים להנהלת הרשות: "מבט" תשודר גם בערוץ הראשון

30.7.2012 / 15:16

בהסכם אליו הגיעו הצדדים הוחלט כי המהדורה תשודר בשני ערוצים מקבילים - 1 ו-33, וכי במידה ויהיה צורך בשידור חי מיוחד מתוך מהמשחקים האולימפיים – יעבור השידור לערוץ 33

איומי עובדי הערוץ הראשון כי ישביתו את מהדורת "מבט" עקב ההחלטה לשדר אותה רק בערוץ 33 בימים הקרובים הביאו את הנהלת הרשות לשנות את ההחלטה. בעקבות מאמצי העובדים הוחלט כי המהדורה תשודר בשני ערוצים מקבילים, גם בערוץ הראשון וגם בערוץ 33. בהסכם אליו הגיעו הצדדים הוחלט כי האופציה להפסקת השידור בערוץ הראשון תהיה פתוחה, ובמידה ויהיה צורך בשידור חי מיוחד מתוך מהמשחקים האולימפיים – יעברו החדשות לערוץ 33 תוך הפנייה הציבור לצפייה מהדורה בערוץ זה.

"שידורי האולימפיאדה מהווה פלטפורמה חשובה להעלאת הרייטינג של שידורי הערוץ הראשון ומהדורת מבט", מסר יהודה כהן, יו"ר ועד ההפקה של הערוץ. "הצלחת הערוץ בקרב ציבור הצופים היא מטרה משותפת לכלל העובדים ולא רק להנהלה. כהן הביע תקווה כי בעתיד תתקיים התייעצות עם ועד ההפקה במטרה למנוע ההחלטות לא ראויות – ולהמשיך לטפל בכל הנושאים הפתוחים".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, בהנהלת הרשות החליטו שלא לשדר את מהדורת מבט השבוע במשך שלושה ימים בערוץ הראשון, אלא בערוץ 33 בלבד במשך שלושה ימים. העובדים התלוננו על כך שהצעד נעשה שלא בתיאום עמם, והזכירו כי הם מצויים עם ההנהלה בסכסוך עבודה ואיימו כי הם עלולים להשבת את המהדורה במידה וההחלטה לא תשונה. "כידוע לך, עובדי ערוץ 1, אינם עובדי ערוץ 33. ועד ההפקה מציין כי גם בעבר - מחו עובדי ערוץ 1 על צעדים חד צדדים שנוקטת הנהלת רשות השידור בהפעלת ערוץ 1 בניגוד להסכמי עבודה קיימים", נכתב במכתב שהועבר למנכ"ל הרשות יוני בן-מנחם.

בהנהלת הרשות נימקו את ההחלטה על העברת "מבט" לערוץ 33 כנובעת מלוחות הזמנים של המשחקים האולימפיים, אשר משחקים מרכזיים בהם המועברים בשידור ישיר מתקיימים במקביל לרצועת השידור של "מבט". "מדובר ביישום החלטת ועדת התוכן של מליאת רשות השידור שאישרה את לוח השידורים של הערוץ הראשון בתקופת המשחקים האולימפיים לונדון 2012", אמרו ברשות.

תגובת רשות השידור לשינוי ההחלטה טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully