וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שלוש" בארה"ב מסתמנת ככישלון צורם

31.7.2012 / 15:40

בפרק השני של הסדרה שקשת פיתחה, בהפקת CBS, צפו 1.8 מיליון צופים בלבד, מספר מזערי בעבור רשת הטלוויזיה מהגדולות בארצות הברית. בארץ היא הניבה נתונים יפים

סדרת הדוקו ריאליטי "שלוש" של זכיינית ערוץ 2 קשת אשר נמכרה לרשת CBS האמריקאית עלתה לשידור ביום חמישי האחרון בארצות הברית – והיא מסתמנת שם ככישלון רייטינג צורם תוך שהיא קובעת לרשת המצליחה שיא רייטינג שלילי.

פרק הפתיחה של הסדרה ששודר בשבוע שעבר קיבל את נתון הרייטינג הנמוך ביותר להשקה של סדרה אי פעם ברשת CBS - 0.8% צפייה שהם 2.4 מיליון צופים. פרק הפתיחה היה ארוך משאר פרקי העונה, ואורכו עמד על 90 דקות. הפרק השני ששודר השבוע ביום השידורים הקבוע של התכנית, יום ראשון, קיבל נתון נמוך אפילו יותר של 0.5% - צניחה של יותר משליש מהצופים בפרק ההשקה, למרות הובלה חזקה אליו של הריאליטי "האח הגדול" ששודר ברשת לפניו.

לפי הנתונים המתפרסמים בארצות הברית בפרק השני של "שלוש" צפו 1.8 מיליון צופים בלבד, מספר מזערי בעבור רשת הטלוויזיה מהגדולות בארצות הברית, המשדרת תכניות ריאליטי מובילות כמו "הישרדות", "המירוץ למיליון" ו"האח הגדול". יצוין כי בתקופה זו הרייטינג הכולל של הרשת נמוך מהממוצע עקב שידורי המשחקים האולימפיים ברשת המתחרה NBC, אולם במגזיני הטלוויזיה האמריקאים נרמז כי לאור הנתונים הנמוכים ברשת CBS לא מתכוונים לחדש את הסדרה לעונה נוספת.

"שלוש" האמריקאית הופקה בשיתוף זכיינית ערוץ 2 קשת וחברת ההפקות "Magical Elves" והבמאי כריס קולומבוס. הגרסה הישראלית היא פורמט מקורי של קשת שהופק על ידי קסטינה תקשורת.

הסדרה נמכרה בתחילת השנה ל-CBS בעסקה שנחתמה בין ראש מחלקת הבידור של הרשת נינה טסלר למנכ"ל קשת אבי ניר ומנהלת "קשת פורמטס" לשעבר קרן שחר. העסקה נעשתה בתיווכו של ריק רוזן, ראש מחלקת טלוויזיה של סוכנות WME המייצגת את קשת ברצות הברית.

הסדרה, מלווה שלוש נשים המחפשות זוגיות, שודרה בערוץ 2 בסוף השנה שעברה והיא זכתה לנתוני צפייה גבוהים וממוצע רייטינג של 28.4% ו-700 אלף צופים בממוצע לפרק.

  • עוד באותו נושא:
  • קשת
  • שלוש
  • cbs

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully