וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל היום" חגג 5, ואדלסון קפץ לביקור

31.7.2012 / 21:59

החודש מציינים בעיתון חמש שנים להקמתו, ולרגל המאורע זכו עובדיו לביקור של אורח מיוחד: שלדון אדלסון שהגיע לארץ לפני כמה ימים עם המועמד הרפובליקני לנשיאות מיט רומני

במערכת "ישראל היום" חגגו היום (שלישי) בפעם השנייה, את תוצאות סקר TGI שהראה כי מדובר בעיתון הנפוץ ביותר בישראל. כמו בשנה שעברה, גם הפעם חגגו במערכת לצלילי השיר לצלילי השיר "We Are the Champions", אולם הפעם החגיגה הייתה כפולה: החודש מציינים בעיתון חמש שנים להקמתו, ולרגל המאורע זכו העובדים לביקור של אורח מיוחד, הבעלים, המיליארדר האמריקאי שלדון אדלסון, אשר הונו מוערך בכ-17.3 מיליארד דולר. אדלסון, אשר ביקורו הוגדר כחשאי, הודה לעובדי "ישראל היום" וברך אותם לרגל המאורע. בנוסף, הוא פרס עוגה, והעובדים הרימו כוסית.

אדלסון נמצא בישראל בימים אלה והוא הגיע יחד עם המועמד הרפובליקני לנשיאות, מיט רומני. אדלסון ואשתו מרים הם מתומכיו הגדולים של רומני, ועל פי הדיווחים בתקשורת האמריקאית הם תרמו לקמפיין שלו עד כה יותר מ-20 מיליון דולר. יחד עם אדלסון הגיעו לישראל במטוסו הפרטי משלחת של תורמים יהודים לרומני.

עם הגיעו לישראל ביום ראשון נפגש אדלסון עם עיתונאים זרים שהגיעו לסקר את נאומו של רומני בירושלים. לאחד מהם, אשר שאל אותו מה מעשיו בארץ - ענה אדלסון בבדיחות כי "הגיע כדי לאכול שווארמה", כך דיווח העיתון "פוליטיקו". לפי הדיווח, אדלסון שאל את הכתבים מדוע כל הדברים שנכתבים עליו בעיתונות הם בעלי אופי שלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully