וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלוב אריות

5.8.2012 / 12:13

בשבוע שעבר הודיעה רשת CBS על שת"פ עם חברת צ'לו-מדיה להפצת ערוציה, בהם גם MGM. טלעד, מפיקי הערוץ בישראל: "אנו המייצגים הבלעדיים"

האם זכיינית ערוץ 2 לשעבר טלעד, המפיקה כיום עשרה ערוצים עבור הכבלים והלוויין, עומדת לאבד את אחד מערוציה המרכזיים, ערוץ MGM? מהודעה שהוציאה חברת צ'לו-מדיה הבריטית, אשר רכשה את זכויות השידור של הערוץ בעולם – עולה שכן, אולם בישראל מכחישים את הודעת החברה העולמית. את צ'לו-מדיה מייצג בישראל זה 15 שנים איש העסקים עמי אלה, הבעלים של "אלה תקשורת", ספק מדיה מרכזי בארץ המייצג בין היתר את הערוצים "בלומברג" ו"אקסטרים". כיום נמצא ערוץ MGM בידי טלעד, חברה בבעלות "יונייטד קינג" שבשליטת האחים אדרי והערוץ שייך לה זה עשור. טלעד מייצגת כיום בין היתר את הערוצים E!, וערוצי הביוגרפיה וההיסטוריה.

בשבוע שעבר הושקה בישראל עסקה משמעותית עבור עמי אלה. צ'לו-מדיה ורשת CBS הודיעו על שיתוף פעולה, כאשר כל אוסף הערוצים של צ'לו-מדיה יופץ מעתה בכל העולם, תחת המותג CBS. הערוצים הבינלאומיים של CBS בבריטניה, הודו, אוסטרליה ו-83 מדינות חדשות שהצטרפו עתה למהלך, ובהן ישראל, מגיעים כיום ל-105 מיליון בתי אב. במקביל הודיעה צ'לו-מדיה על עסקה נוספת ורכישת MGM. בהודעת צ'לו-מדיה לתקשורת נמסר כי "עסקת הרכישה מעניקה לצ'לו-מדיה בעלות על ערוצי MGM בספרד, טורקיה, ישראל, בלגיה, הולנד, לוקסמבורג, פולין, הודו ודרום מזרח אסיה". אנשי טלעד עסקו במהלך סוף השבוע האחרון בבירורים מול צ'לו-מדיה באשר למשמעות העסקה עבורם.

"קבוצת CBS ששייכת עכשיו לצ'לו-מדיה העולמית קנתה גם את MGM – אז מעכשיו הנציג של CBS בישראל עמי אלה יהיה גם הבעלים של הערוץ", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים, המוסיף כי זה תקופה ארוכה עומד MGM העולמי למכירה.

שני הצדדים שומרים בשלב הזה על עמימות באשר לעתיד הערוץ, ומסרבים לומר מה יעלה בגורלו בעתיד וכיצד תשפיע העסקה העולמית על הייצוג וההפקה שלו בישראל. "זה הכל תלוי בהחלטות של החברה בלונדון", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים. "ההערכה היא כי יוקם צוות שישב מול טלעד ויבדוק מה עושים הלאה". עמי אלה אמר הבוקר לוואלה! ברנז'ה: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של MGM לקבוצת צ'לו-מדיה ולא מגיבים לנושא בשום צורה".

מטלעד נמסר בתגובה: "טלעד מייצגת את ערוצי MGM בישראל ועוד 4 ערוצי MGM ברחבי העולם מזה שנים רבות ותמשיך לעשות כך גם בעתיד".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully