וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדר יום": מערכת החדשות של "קול ישראל" שובתת

6.8.2012 / 10:58

ממשיכים העיצומים במחאה על הפוליטיזציה לכאורה ברשות השידור: המערכת תשבות עד שש בערב, אולם במקרה של אירוע חירום יתקיים שידור חרף השיבושים

מערכת החדשות של "קול ישראל" בתל אביב ממשיכה להיות מושבתת גם היום (שני), זאת עקב עיצומים שנוקטים העובדים במחאה נגד ההנהלה. המערכת תנקוט בעיצומים החל משמונה בבוקר ועד שש בערב, אולם במקרה של אירוע חירום יתקיים שידור חרף השיבושים. במסגרת העיצומים, לא משודרות התכניות "סדר יום", "הכל דיבורים" ו"צבע הכסף".

במסגרת העיצומים מגיעים עובדי קול ישראל לעבודה ועוסקים בעבודתם העיתונאית כרגיל - במערכת ובשטח, עורכים תחקירים, הקלטות ופגישות אולם הם לא משדרים או מגישים, לא עורכים ולא מפיקים. הכתבים של קול ישראל בתל אביב לא מעבירים ידיעות ודיווחים ליומנים ולחדר החדשות, וראשי ועד העובדים לא מתירים עבודה שלהם במערכות האחרות.

העובדים, בגיבוי אגודות העיתונאים תל אביב וירושלים, נוקטים צעדי מחאה נגד ההנהלה על מה שהם מכנים" הפגיעה המתמשכת והמתגברת בענייני העובדים העיתונאיים, במקצועם ובשכרם, על הפרתו הבוטה של ההסכם שחתמה ההנהלה עם העובדים בדבר מתחם העבודה החדש, ועל חוסר נכונות מתמשך להידבר עם העובדים על כלל הבעיות הללו".

אתמול במעמד חתימת הסכם הרפורמה ברשות השידור ובעת נאומו של יו"ר הרשות אמיר גילת, התפרץ מהקהל יו"ר ועד עיתונאי קול ישראל בתל אביב ברוך אסקרוב. הוא צעק לעבר גילת כי ההסכמים שנחתמו אינם עומדים בקנה אחד עם ההבנות מול העובדים, וכי המעבר לעיר לוד אינו מתיישב עם הקביעה ברפורמה למעבר לעיר שנמצאת בגוש דן (לוד נמצאת במחוז מרכז, אזור רחב יותר) וכי המעבר יביא לפגיעה בתנאי ההעסקה של העובדים. גילת ביטל את דבריו של נציג העובדים ואמר: "גם אתם חתומים על ההסכמים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully