וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקטור של כבוד

7.8.2012 / 11:15

במכתב התראה ששלחה אגודת העיתונאים להנהלת רשות השידור היא מזהירה כי מינויו של זליג רבינוביץ' לתפקידו החדש - האחראי על הרפורמה ברשות, הוא ביזיון בית המשפט

"דוקטור לרשות השידור"? לא אם זה תלוי באגודת העיתונאים: במכתב התראה ששלחה אמש (שני) אגודת העיתונאים להנהלת רשות השידור היא מזהירה כי מינויו של זליג רבינוביץ' לתפקיד האחראי על הרפורמה ברשות – הוא ביזיון בית המשפט. רבינוביץ' מכהן כעוזר הבכיר של מנכ"ל הרשות והוא מחזיק בתפקידים ניהוליים נוספים.

בטקס חתימת הרפורמה שנערך השבוע הכריזו אנשי הנהלת הרשות על מינויו של רבינוביץ' ל"אחראי" על הוצאת הרפורמה ברשות השידור לפועל. "הכדור עובר אליך היום זליג, ואנחנו מאמינים ביכולות שלך", אמר יו"ר הרשות אמיר גילת במעמד חתימת הסכם הרפורמה. "אני יודע שאפשר ליד השם שלך להוסיף את התואר דוקטור, כי אתה דוקטור לרשות השידור ואני מקווה שבעזרת הכישורים שלך אתה תדע ותשכיל לרכז את הרפורמה".

במכתב ששלחו אנשי אגודת העיתונאים באמצעות משרדו של עו"ד אילן בומבך הם טוענים שהכרזה זו עומדת בניגוד להחלטת בית הדין האזורי לעבודה מלפני שבועיים, אשר פסק כי רבינוביץ' לא יעסוק בנושאים של כח אדם עד להכרעה סופית בעניינו. נושאים אלה, מטבע הדברים, נדרשים במסגרת תפקיד מנהל הרפורמה הכוללת בין היתר פרישה מרצון של כ-700 עובדים.

"לא נסבול כל הפרה של ההחלטה השיפוטית ולא נהסס לנקוט הליך לפי פקודת ביזיון בית המשפט אם יימצא כי רבינוביץ' הפר את צו המניעה הזמני", כתבו באגודת העיתונאים להנהלה.

ברשות השידור סרבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully