וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השדרן הוותיק חוזר לשדר, הרבנים מאיימים: "נסיר הפיקוח"

12.8.2012 / 14:52

"משמרת הקודש והחינוך" נגד חזרתו של מנחם טוקר - "אליקו של המגזר החרדי" - לרדיו קול חי: "נסיגה מהצהרתכם על כך שהנכם מעוניינים להתאים את התחנה לציבור חרדי"

מיני סערה בעולם התקשורת החרדי: "משמרת הקודש והחינוך", גוף עצמאי במגזר הנותן רוח גבית, פיקוח ו"הכשר" לתכנים של גופי תקשורת, מאיים כי אם רדיו "קול חי" תעסיק את השדרן מנחם טוקר, היא תסיר את הפיקוח מהתחנה. המשמעות במקרה כזה עלולה להיות מכה גדולה לתחנה, בעיקר בקרב מפרסמים פוטנציאליים.

כזכור, לפני כמה ימים נודע כי שדרן הרדיו הוותיק מנחם טוקר הנחשב "אליקו של המגזר" יחזור לשדר בתחנה את תכניתו "מוצ"ש חי" ולהגיש תכנית יומית, זאת אחרי שש שנים של גלות ברדיו "גלי ישראל". טוקר הוחזר על רקע נתוני סקר TGI האחרון בו רשמה "קול חי" ירידה דרמטית בהיקף החשיפה, ועליו הוטלה בין היתר האחריות להחזרת קהל המאזינים.

ביום שישי האחרון שיגר "משמרת הקודש והחינוך" מכתב למנכ"ל רדיו "קול חי" עידו ליבוביץ בו הבהיר כי מאחר שהנהלת התחנה לא התחשבה בפניותיהם הנוגעות למינוי טוקר הוא יקרא לציבור החרדי לא להאזין לה.

"היות שנעשו בתחנה צעדים שליליים כגון מינוי אנשים שאין רוח חכמים נוחה מהם לתפקידי מפתח. והיות ובקשתנו לתיקונים שיתאימו בדיעבד את התחנה לציבור בע”ב חרדים לא זכו להתייחסות ראויה", נכתב במכתב, "אנו רואים בזאת נסיגה מהצהרתכם על כך שהנכם מעוניינים לקבל הדרכה להתאים את התחנה לציבור חרדי".

ברדיו "קול חי" אישרו את קבלת המכתב ובחרו שלא להגיב, אולם בשיחות לא רשמיות נטען כי "כבר יש סוג של פניות ומגעים בניסיון להגיע לפשרה בנושא".

  • עוד באותו נושא:
  • קול חי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully