וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן מנחם מועסק על חוזה כתב; האוצר: "מצב בלתי תקין"

12.8.2012 / 17:25

באוצר קובלים על כך שכמעט שנה מאז כניסתו לתפקיד מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם עובד על חוזה של "כתב בכיר": "הממונה על השכר דרש כבר מספר פעמים מרשות השידור להסדיר את המצב"

שבועיים לאחר חתימת הסכם הרפורמה ברשות השידור, כמעט שנה מאז כניסתו לתפקיד, מנכ"ל רשות השידור עובד ללא חוזה העסקה מסודר. כרגע חתום בן מנחם מול הרשות על חוזה העסקה של כתב בכיר במקום על הסכם של מנכ"ל. היום נודע כי כבר למעלה מכמה שבועות שבמשרד האוצר נדרשים לעניין, והממונה על השכר באוצר דרש כבר מספר פעמים מהרשות להחתים את בן מנחם, וזכה להתעלמות מצד בכירי הרשות.

על פי גורם המעורה בפרטים, "לא ברור מה הסיבה בגללה טרם הוחתם בן מנחם על חוזה רשמי, אך ככל הנראה הסיבה אינה נעוצה בו, משום שאין לו שום דרישות יוצאות דופן שהוא בחר להכניס להסכם, כך שאין סיבה לעיכוב. מצד שני", אומר הגורם, "אין אישור חורג מטעם הממונה על השכר באוצר לתת לו משכורת בלי חוזה".

"למנכ"ל יש חוזה בכירים בתוקף שאושר בזמנו על-ידי הממונה על השכר באוצר", נמסר מדוברות רשות השידור. "כאשר בן מנחם נכנס לתפקידו כמנכ"ל, עודכן שכרו בהתאם למינויו כחוק על-ידי הממשלה בהחלטתה מיום 18.9.11, ולפיכך אין שום מחלוקת על חוקיות מיניו של בן מנחם לתפקיד מנכ"ל רשות השידור".

ממשרד האוצר נמסר בתגובה: "הממונה על השכר במשרד האוצר דרש כבר מספר פעמים מרשות השידור להחתים את יוני בן מנחם על חוזה העסקה. העסקת עובד ללא חתימתו על חוזה העסקה היא מצב בלתי תקין. בכוונת הממונה על השכר להסדיר את הנושא".

מרשות השידור נמסר בתגובה לדברים כי "למנכ"ל רשות השידור יש חוזה בכירים בתוקף שאושר בזמנו על-ידי הממונה על השכר באוצר. נושא החוזים האישיים נמצא בתהליך התדיינות ארוך בין רשות השידור לבין הממונה על השכר באוצר, ולכשתועבר למנכ"ל רשות השידור טיוטת חוזה, הוא יתייחס אליה בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully