וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום אולימפי: הערוץ הראשון קופץ לגובה

13.8.2012 / 11:43

השנה עמד ממוצע הצפייה בערוץ במשחקים ובתכניות הנלוות על 7.3%, יותר מאשר אלה שנערכו בבייג'ין ב-2008 ובאתונה ב-2004 וזכו לרייטינג ממוצע של 5.1% ו-5.5%. המרוויחה: מבט

טקס הסיום של אולימפיאדת לונדון 2012 התקיים אתמול (ראשון) ואיתו הסתיימו גם ימי התהילה של המרוויח הישראלי האמיתי - הערוץ הראשון. המשדר המרשים אמש חתם עבור רשות השידור את שבעה עשר ימי שידורי המשחקים האולימפיים שהזניקו את ממוצע שיעורי הצפייה בערוץ גם למשדרים שאינם חלק מהמשחקים – כמו מהדורת "מבט" שהכפילה מדי ערב את כמות הצופים לממוצע של כ-6%. לפי נתוני ועד המדרוג הייתה אולימפיאדת לונדון נצפית יותר, בישראל, מאשר בשתי האולימפיאדות הקודמות. השנה עמד ממוצע הצפייה בערוץ הראשון במשחקים ובתכניות הנלוות על 7.3%, יותר מאשר אלה שנערכו בבייג'ין ב-2008 ובאתונה ב-2004 וזכו לרייטינג ממוצע של 5.1% ו-5.5% בהתאמה.

גם טקס הנעילה ששודר אתמול השיג רייטינג גבוה לעומת הטקס הקודם – שניהם שודרו מחוץ לשעות הפריים טיים. אמש רשם חלקו האומנותי של הטקס ממוצע של 12.3% ופיק של 14.2% בשעה 23:10, ומצעד המשלחות רשם ממוצע צפייה של 10.5%. טקס היום של אולימפיאדת בייג'ינג רשם כאמור נתון מעט נמוך יותר של 11.5%. כאשר שודר הטקס בפריים טיים בשנת 2004, אז התקיימה אולימפיאדת אתונה, הוא נהנה מרייטינג ממוצע גבוה של 21.5%.

משדר התחרות שזכה לנתוני הצפייה הגבוהים ביותר במהלך המשחקים היה גמר ריצה ל-100 מטרים לגברים, אז שבר האצן הג'מייקני שיא אולימפי – והמשדר עצמו השיג לערוץ הראשון את שיא הצפייה של 17%. נתון כמעט זהה נרשם גם בגמר התעמלות הקרקע לגברים בהשתתפותו של המתעמל הישראלי אלכס שטילוב. שיא הרייטינג הכללי נמדד, כבכל שנה, בחלק האומנותי של טקס הפתיחה אשר פיק הצפייה עמד על 24.1%.

"גידול של כ-300% במספר הצופים שנחשפו לתכנים"

"שידורי המשחקים האולימפיים חיזקו את הערוץ הראשון שיצא לדרך חדשה עם לוח השידורים החדש, שידורי הערוץ נחשפו הקיץ לקהל גדול גם באמצעות תוכני הרשות באינטרנט ובאפליקציה הייעודיות שהושקה", מסר הבוקר מנכ"ל רשות השידור יוני בן מנחם, אשר ציין כי בתקופת המשחקים האולימפיים נרשם גידול של כ-300% במספר הצופים שנחשפו לתכנים. "רשות השידור תמשיך בנחישותה להעניק לציבור משלמי האגרה את התמורה באירועי המדיה הגדולים ובתכניות החדשות בטלוויזיה ובמדיות הנוספות", הוסיף בן מנחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully