וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשת השיווק של אוגוסט: רינת אפרימה, סמנכ"ל שיווק בחוגלה קימברלי

14.8.2012 / 10:13

מנימוקי איגוד השיווק הישראלי: "מתחום קטן, אפור ומשעמם, הצליחה אפרימה להפוך את 'ניקול' למותג מצליח והובילה תהליך שיווקי שמגדיר מחדש את המושג מיתוג"

רינת אפרימה, סמנכ"ל שיווק חטיבת Home Care בחוגלה קימברלי, היא אשת השיווק של אוגוסט 2012. על פי איגוד השיווק הישראלי, אפרימה נבחרה "בזכות יצירת קטגוריה צרכנית חדשה ומינופה".

מאיגוד השיווק נמסר היום כי: "מותג 'ניקול' היה הראשון לזהות צורך צרכני לא ממומש בתחום פתרונות הניקוי לבית. בחברה הבינו את גודל הפוטנציאל והשיקו ב 2009 קטגוריה צרכנית ראשונה מסוגה: מטליות ייעודיות לניקיון, חד פעמיות, מוכנות לשימוש, המאפשרות ניקוי קל ומהיר. בתוך שלוש שנים מיום השקת המוצר הראשון, הקטגוריה הייחודית חוצה את קו ה- 30% חדירה. הקטגוריה נבנתה מהשקה להשקה של עוד ועוד מוצרים חדשים במשך כ-3 שנים". עוד הוסיפו באיגוד כי "מתחום קטן, אפור ומשעמם, הצליחה ניקול להפוך את שוק מטליות הניקוי על פיו ולהוביל תהליך שיווקי שמגדיר מחדש את המושג מיתוג".

אפרימה נמצאת כשלוש שנים בחוגלה קימברלי, קודם לכן הייתה מנהלת תחום שוקולד בקבוצת שטראוס. היא בעלת תואר ראשון בכלכלה ומדעי החברה, ותואר שני במינהל עסקים, התמחות בשיווק ופרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully