וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחדשות 2 נערכים למתקפה: בודקים הקמת אולפן ממוגן

16.8.2012 / 12:18

מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס פנה לרשות השנייה בבקשה לבחון כיצד על מערכת החדשות להיערך במקרה של תקיפה נגד ישראל. על הפרק: אולפן ממוגן בעלות של 4 מיליון ש'

היערכות לתקיפה אפשרית באיראן גם באגפי החדשות: מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס פנה לרשות השנייה בבקשה לבחון כיצד על מערכת החדשות להיערך במקרה של תקיפה נגד ישראל. ככל הנראה, בחדשות 2 מעוניינים להקים אולפן ממוגן בשטח החברה אשר יוכל להמשיך בפעילות שידור החדשות גם תחת מתקפה, כאשר עלות הקמתו מוערכת ב-4 מיליון שקלים.

אתמול נערך סיור של אנשי הרשות השנייה במתחם אולפני ערוץ 2 בנווה אילן, במהלכו נפגשו אנשי הרשות עם בכירי הערוץ בהם יו"ר הדירקטוריון עו"ד תמי רווה ומנכ"ל הערוץ אבי וייס ושמעו מהם על הצורך בהקמה של אולפנים ממוגנים.

לפני שלושה חודשים חנכו ברשות השידור אולפני חירום ממוגנים. הראשונים הוקמו בחיפה, והם ישמשו את "קול-ישראל" ואת הערוץ הראשון במקרה של מתקפת טיפים על ישראל. קול-ישראל יפעיל במקרה כזה רשתות מקומיות שישמשו גל חירום, ובהן יועברו הודעות והנחיות של הג"א, צה"ל ושירותי הביטחון. לצורך השידורים בערוץ הראשון הוצבה מעל הבניין בחיפה מצלמה אשר תצלם ביום ובלילה את חיפה והאזור ויועברו צילומים חיים בעת נפילת טילים או בזמן פגיעה במבנים מתוך האולפנים ממוגנים במגדל הנביאים בעיר. ברשות השידור מתכוונים לבנות אולפנים ממוגנים גם בערים בדרום הארץ, בהן באר שבע ואשקלון.

מהרשות השנייה נמסר בתגובה: "הרשות השנייה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם פיקוד העורף, הן בשגרה והן בחירום. כחלק מהיערכות הרשות לחירום, מרכז השליטה והבקרה המעביר את השידורים לציבור מגובה וערוך לתפעול במצבי חירום. בנוסף, הרשות עובדת יחד עם כל זכייניה לרבות חברות החדשות כדי להבטיח רצף שידורים לציבור בשעת חירום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully