וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה סומברג מונתה לדוברת Better Place

21.8.2012 / 23:34

מי ששימשה עד לאחרונה ככתבת התחבורה והתעופה של חברת החדשות של ערוץ 2 – מונתה לדוברת Better Place המשווקת מכוניות חשמליות ומקימה מערך תשתיות עבורן

דנה סומברג, מי ששימשה עד לאחרונה ככתבת התחבורה והתעופה של חברת החדשות של ערוץ 2 – מונתה לדוברת חברת Better Place המשווקת מכוניות חשמליות ומקימה מערך תשתיות עבורן. סומברג תחליף את שירי קריספין שהודיעה על פרישתה לפני מספר שבועות לאחר ארבע שנים בחברה.

סומברג פרשה מחברת החדשות של ערוץ 2 לאחר ארבע שנים וחצי, כאשר לפני כן עבדה בערוץ הראשון ככתבת המשפט בתל אביב ובמערכת תכנית התחקירים "עובדה".

חברת Better Place נמצאת בימים אלה בקשיים, בעיקר שיווקיים, ואלה הביאו אותה לפתוח לאחרונה במסע פרסום - לראשונה מאז הקמתה לפני חמש שנים. יעד החברה הוא לשווק 4,000 מכוניות עד לאמצע השנה הבאה, ועד עתה מסרה Better Place כ-300 מכוניות בלבד.

דנה סומברג מסרה לוואלה! ברנז'ה: "אני גאה להצטרף למהפכה העולמית שמובילה בטר פלייס בתחום התחבורה. נכנסתי לעולם התקשורת כדי להביא לשינוי אמיתי ולאחר 12 שנה של עבודה מרתקת בעתונות הכתובה ובטלויזיה, אני ממשיכה את דרכי בחברה שחרטה על דגלה לגמול את העולם מנפט וליצור מקום טוב יותר. יש לי אמונה מלאה בהנהלת החברה ובדרכה ואני נרגשת לקראת כניסתי לתפקיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully