וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוכים על חלב שנשפך

22.8.2012 / 11:01

במועצת החלב זועמים על מעריב: "כתבה שפורסמה השבוע על כך שמחיר החלב הגולמי צפוי לעלות שגויה מיסודה". לטענתם, כתבת העיתון נורית קדוש כלל לא פנתה אליהם לקבלת תגובה

במועצת החלב זועמים על עיתון "מעריב" ועל כתבת הצרכנות נורית קדוש, וטוענים כי כתבה שפורסמה אתמול במוסף "עסקים" ולפיה מחיר החלב הגולמי צפוי לעלות – היא שגויה מיסודה. לטענת המועצה, הידיעה מהווה "הכפשה המשחקת לידיהם של גורמים אינטרסנטיים". עוד אומרים במועצה כי קדוש לא פנתה אליהם לקבלת תגובה.

במכתב ששלחה מועצת החלב לעורך העיתון ניר חפץ, לעורך מוסף "עסקים" איתן מרקוביץ', לעורך מדור הכלכלה הדר חורש ולכתבת נורית קדוש, נטען כי לפרסום "אין כל אחיזה במציאות, הדברים לא היו מעולם ואין הם נכונים". במועצה תוקפים את קדוש וטוענים כי היא כלל לא פנתה אליהם לקבלת תגובה, וכי אם הייתה עושה זאת הם היו מבהירים לה כי המידע שבידיה שגוי ומונעים את פרסום הכתבה שפורסמה אתמול במוסף "עסקים" ובאתר האינטרנט NRG.

לפי הידיעה של קדוש, מועצת החלב הודיעה למחלבות באופן לא רשמי כי להערכתה בעוד כחודש יעלה מחיר החלב הגולמי ב-17 אגורות לליטר, זאת על רקע התייקרות המזון לבהמות. "לו הייתה הכתבת הנכבדה מואילה, כמתחייב מטיב עבודתה והנורמות העיתונאיות הבסיסיות לבקש את תגובתה של המועצה, היו הדברים מובהרים אל-נכון", נכתב בפניית המועצה לעיתון. "אך הכתבה פורסמה מבלי לעשות כן – בבחינת דבר תעמולה ולא כתבה עיתונאית".

במועצת החלב דורשים כי הכתבה תוסר מהאתר NRG ותוחלף בפרסום שמכחיש את הדברים, וכן שיעשו כך בעיתון גם במהדורה המודפסת.

נורית קדוש, הנמצאת בימים אלה בחופשה, סירבה להגיב לדברים. תגובת "מעריב" טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully